استقلال-فولاد؛ فوتبال چرک یا سخت؟، شفر: استقلال در رأس همه کارهای ماست

به گزارش وبلاگ فرافایلی، سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی 3 بر یک تیمش برابر فولاد، این بازی را سخت توصیف کرد.

استقلال-فولاد؛ فوتبال چرک یا سخت؟، شفر: استقلال در رأس همه کارهای ماست

به گزارش وبلاگ فرافایلی، وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی خوب تیمش برابر فولاد اظهار کرد: قبل از اینکه در خصوص بازی صحبت کنم، می خواهم درباره طرفداران خوب خود در اهواز صحبت کنم که دیروز و امروز در کنار ما بودند. ما بهترین طرفداران را داریم و خشنودیم که امروز توانستیم طرفداران خود را خشنود کنیم.

به همه بازیکنانم، چه آنها که در ترکیب حضور داشتند و چه بازیکنان نیمکت نشین تبریک می گویم. اگر نیمکت خوب نباشد، نمی توانیم برنده باشیم. قبلاً نیز گفته بودم که به همه بازیکنان خود احتیاج داریم و دیدید که امروز صیادمنش مصدوم شد و چشمی محروم بود. خیلی خشنودم که دیدم بازیکنان نیمکت نشین با چه شور و علاقه ای به زمین رفتند.

هفته گذشته زمین بسیار خوبی داشتیم و فوتبال خوبی بازی کردیم و پاس های زیادی داشتیم. امروز نیز با تیم محکمی بازی کردیم که بازی فیزیکی خوبی انجام می داد و پرس خوبی داشتند. در نیمه دوم آنها شاید 200 پاس بلند به بازیکن کامرونی خود دادند. همه بازیکنان ما با 100 درصد وجود خود، کوشش کردند. در آلمان ما یک اصطلاح داریم و می گوئیم چرک اما من می خواهم بگویم ما بازی سختی داشتیم و بازیکنان بالاتر از توان خود کوشش کردند.

سرمربی استقلال در بخش بعدی صحبت های خود، اعلام کرد: باز هم به بازیکنان استقلال تبریک می گویم. هفته گذشته جلسه ای با آقای فتحی مدیرعامل باشگاه داشتیم و به ایشان گفتم که باید از داشتن چنین تیمی خشنود باشیم. تیم ما هویت استقلال را دارد و کار تیمی خوبی انجام می دهد و ما باید هر کاری برای موفقیت این تیم انجام دهیم. لیستی از موارد مهم را که برای موفقیت تیم ضروری است به باشگاه دادم. سال گذشته نیز این کار را انجام دادم اما چهار بازیکن تیم رفتند که امیدوارم سال جاری تکرار نگردد.

او ادامه داد: امیدوارم احتیاجهای تیم برآورده گردد. مدیرعامل باشگاه مسائل مورد احتیاج را می داند و من نیز کار خود را بلد هستم و می گویم که استقلال در رأس همه کارهای ماست. ما فردا ریکاوری خواهیم کرد و سپس به قطر پرواز می کنیم. زمانی برای سایر کارها نداریم. اولین نکته این است که استقلال برای همه شماره یک است. نکته مهم این است که ما هر چهار روز بازی داریم و بازیکنان با تمام توان، کوشش می نمایند. الدحیل خریدهای میلیون دلاری داشته و چند بازیکن این تیم فصل گذشته برابر پرسپولیس مصدوم بودند که آنها بازگشتند. الهلال نیز 15 میلیون دلار پول یک بازیکن جدید داده است. اگر همه تیم ما مانند امروز، حرفه ای باشد می توانیم شانس خوبی در آسیا داشته باشیم اما کار سختی داریم. بازیکنان ما به استراحت و ریکاوری حرفه ای احتیاج دارند و امیدوارم همه این را درک نمایند و اگر همه کوشش نکنیم، شاید برای یک امتیاز نیز وقت نداشته باشیم.

شفر در ادامه اضافه کرد: ما با 20-21 بازیکن به قطر می رویم. برای ریکاوری و ماساژ، هر بازیکن یک ساعت زمان لازم دارد و اگر با دو ماساژور برویم، کار سخت است و با سه ماساژور، کار راحت تر است.

سرمربی استقلال درباره عملکرد فولاد به وبلاگ فرافایلی اهوازی گفت: من مربی تیم شما نیستم اما باید بگویم تیم شما بسیار خوب است و بازی محکمی انجام می دهد. بازی با تراکتورسازی را از شما دیدم و برای شما آرزوی موفقیت دارم. البته اینجا استادیوم خانگی ماست و اینجا شکست نمی خوریم.

وی در ادامه درباره حضور طرفداران، اعلام کرد: من این نکته را به شما گفتم. من فقط بابت حضور طرفداران خودمان خشنود نیستم و حضور طرفداران رقیب نیز من را خشنود می نماید. زمانی که بازی تمام می گردد، هر تیمی به رختکن می رود و مسئله ای ایجاد نمی گردد و باید به داور و یاری های او تبریک بگویم.

سرمربی استقلال در واکنش به اشتباهات پر تعداد نورافکن، اعلام کرد: از اشتباهات باید یاد بگیریم. دیروز شاید بازی رئال مادرید و بارسلونا را دیده باشید یا بازی تاتنهام و چلسی. بازیکنان، ماشین یا پلی استیشن نیستند و یک شخص هستند. خشنودم که نورافکن به تیم بازگشته است. جدایی او یک اشتباه از طرف مدیر برنامه های او بود. همین طور الله یار صیادمنش.

شفر در سرانجام در پاسخ به این سوال که آیا در انتخاب حسینی بعد از 5 هفته نگران نبود، گفت: هیچ کس کامل نیست. ما یک تیم هستیم. بعد از بازی ذوب آهن به او گفتم بازی بعدی را بازی خواهی کرد. او خیلی خوب تمرین کرد. اگر امروز او بازی کرد، به این معنی نیست که رحمتی مسئله ای دارد. آنها با هم دوست هستند اما رقابت هم طبیعی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "استقلال-فولاد؛ فوتبال چرک یا سخت؟، شفر: استقلال در رأس همه کارهای ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال-فولاد؛ فوتبال چرک یا سخت؟، شفر: استقلال در رأس همه کارهای ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید