ازبکستان و اسپانیا طلایی های روز نخست، برنامه مبارزات ملایی

به گزارش وبلاگ فرافایلی، این دوره از مسابقات روز آدینه با حضور 558 جودوکار از 87 کشور دنیا به میزبانی کرواسی در زاگرب شروع شد. در روز نخست مبارزات دو وزن 60- و 66- کیلوگرم برگزار گردید. در وزن 60- کیلوگرم 36 جودوکار حضور داشتند که شرفا الدین لطف علیف از ازبکستان در غیاب مدعیان این وزن همه رقبا را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

ازبکستان و اسپانیا طلایی های روز نخست، برنامه مبارزات ملایی

وی در حالی همه حریفان خود را تا رسیدن به مدال طلا با ضربه فنی از پیش رو برداشت که در 5 مبارزه خود چیزی نزدیک به 12 دقیقه مبارزه کرد. در این وزن اشلی مکنزی از انگلستان نقره گرفت و مدال های برنز هم به انختاویان از مغولستان و تامر گولاب از لهستان رسید. در این وزن نفرات اول تا ششم رنکینگ دنیای حضور نداشتند.

در وزن 66- کیلوگرم که نفرات اول تا پنجم رنکینگ دنیای غیبت داشتند، مارتین گواترو از اسپانیا با رنکینگ 23 دنیا به نشان طلا دست یافت تا به اوضاع خود در راستا کسب سهمیه المپیک سروسامان دهد. وی در مبارزه نهایی دنیس ویرو از مولداوی با سید یک این مسابقات را در 87 ثانیه ضربه فنی کرد و طلا گرفت. ویرو نقره گرفت و مدال های برنز هم به کیلین لی از فرانسه و داوادورج از مغولستان رسید.

اما امروز شنبه در روز دوم این رقابتها جودوکاران دو وزن 73- و 81- کیلوگرم به روی تاتامی می روند که تنها نماینده ایران سعید ملایی بعد از یک دور استراحت با برنده گابن و مجارستان پیکار می نماید. در قسمت بالای جدول گروه A، یکی از جودوکاران فرانسه، آذربایجان، کره یا لهستان به دیدار ملایی در مبارزه دوم خواهد رفت.

این رقابتها، آخرین تورنمنت از سری تورهای دنیای قبل از شروع مسابقات قهرمانی دنیا می باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ازبکستان و اسپانیا طلایی های روز نخست، برنامه مبارزات ملایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازبکستان و اسپانیا طلایی های روز نخست، برنامه مبارزات ملایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید