شروع تزریق دُز دوم واکسن کارگران میادین میوه و تره بار

به گزارش وبلاگ فرافایلی، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اعلام اینکه تزریق دُز اول واکسن کارگران میادین و بازار های میوه و تره بار هفته قبل به خاتمه رسید، گفت: از صبح امروز (شنبه 20 شهریور)، تزریق دُز دوم واکسن کارگران این مراکز شروع شد.

شروع تزریق دُز دوم واکسن کارگران میادین میوه و تره بار

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ فرافایلی، سید سعید راد با اشاره به مراجعه گسترده شهروندان به 261 میدان و بازار میوه و تره بار، اضافه کرد: به منظور کاهش احتمال ابتلا و انتقال بیماری کووید-19، انجام واکسیناسیون کارگران این مراکز از اهمیت و ضرورت ویژه ای برخوردار است.

وی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران را در اجرای دستورالعمل های بهداشتی برای جلوگیری از توسعه ویروس کرونا سازمان پیشگام دانست و تأکید کرد: ارائه بی وقفه خدمات به شهروندان در طول سال با کمترین مقدار تعطیلات، با وجود ویروس کرونا و خطر ابتلا به آن، کارگران این سازمان را در صف اول خدمت رسانی قرار داده است.

راد با تأکید بر اینکه حفظ سلامتی و جان شهروندان و کارکنان و کارگران سازمان مدیریت میادین یکی از مهم ترین دغدغه های سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است، اظهار کرد: با وجود تمامی مسائل و مسائل، بر اساس تدابیر و تمهیداتی که اتخاذ و اجرا کردیم، پیروز شدیم تا جای ممکن ارزاق و مایحتاج مورد احتیاج شهروندان را با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب، تأمین و عرضه نماییم.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، راد با درخواست از عموم شهروندان برای رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک و دستکش و حفظ فاصله فیزیکی با دیگران هنگام مراجعه به میادین و بازار های میوه و تره بار، گفت: این سازمان، اقدامات پیشگیرانه ای برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا را در این مراکز انجام داده و انتظار ما از شهروندان عزیز، همراهی و همکاری بیش از پیش برای عبور از این روز های سخت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شروع تزریق دُز دوم واکسن کارگران میادین میوه و تره بار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع تزریق دُز دوم واکسن کارگران میادین میوه و تره بار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید