کدام کلانشهرها با افزایش غلظت آلاینده ها مواجهند

به گزارش وبلاگ فرافایلی، تهران (پانا)- مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از پایداری در جو در کشور تا سه روز آینده اطلاع داد و گفت این شرایط در چهار کلانشهر کشور سبب افزایش غلظت آلاینده ها می گردد.

کدام کلانشهرها با افزایش غلظت آلاینده ها مواجهند

صادق ضیاییان در گفت و گو با پانا با اشاره به اینکه از امروز تا سه شنبه (26 تا 29 مهر) در بیشتر اوقات آسمان کشور صاف و پایدار خواهد بود و در شهرهای تهران، کرج، مرکزی و اصفهان افزایش غلظت آلاینده ها به ویژه در اوایل ساعات صبح پیش بینی می گردد، اظهار کرد: در نوار شمالی کشور نیز طی این مدت افزایش نسبی دما رخ می دهد.

وی ادامه داد: از بعد ازظهر روز سه شنبه (29 مهر) به همراه نفوذ جریان شمالی روی غرب سواحل دریای خزر بارش در گیلان و اردبیل شروع می گردد و طی روز چهارشنبه (30 مهر) در کل سواحل شمالی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی، شمال آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد و کاهش نسبی دما دور از انتظار نیست.

ضیاییان با بیان اینکه طی روزهای پنجشنبه و آدینه (1 و 2 آبان) در اردبیل و سواحل دریای خزر بارش ادامه دارد، گفت: در شمال شرق کشور نیز وزش باد افزایش یافته و در مناطق شمالی آن ابرناکی و بارش پراکنده رخ می دهد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در سرانجام درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (27 مهر) صاف همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد با حداقل دمای 13 و حداکثر دمای 24 درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (28 مهر) نیز صاف همراه با غبار محلی و وزش باد با حداقل دمای 13 و حداکثر دمای 25 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "کدام کلانشهرها با افزایش غلظت آلاینده ها مواجهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام کلانشهرها با افزایش غلظت آلاینده ها مواجهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید