چگونه بدون هیچ صحبتی از دستیار سیری (Siri) در آیفون استفاده کنیم؟

به گزارش وبلاگ فرافایلی، در دنیای امروز که دستیارهای صوتی زیادی از طریق شرکت های مختلف به بازار عرضه شده اند و هر یک ویژگی های خاص خود را نیز دارند، هنوز هم دستیار صوتی شرکت اپل یعنی سیری، حرف های زیادی برای گفتن دارد. از وقتی که CHATGPT به بازار آمده، توجه بسکمک از افراد را به خود جلب کرده و به نوعی مردم را نسبت به دستیارهای صوتی کمی بی تفاوت کرده است. با این وجود ما در این مطلب قصد داریم که یکی از ویژگی های خاص دستیار صوتی اپل را به شما معرفی کنیم تا استفاده از سیری در آیفون برای شما راحت تر از گذشته باشد و بدون هیچ صحبتی همانند CHATGPT از سیری استفاده نمایید. اکنون اگر شما هم به فکر خرید یک آیفون تازه با قیمتی مناسب هستید، می توانید از دکمه زیر کمک بگیرید.

چگونه بدون هیچ صحبتی از دستیار سیری (Siri) در آیفون استفاده کنیم؟

آیا می توانیم بدون هیچ صحبتی از سیری استفاده و یا با آن چت کنیم؟

اگر شما هم جزو افرادی هستید که دوست ندارید با سیری صحبت کنید و یا این که در فضاهای عمومی خجالت می کشید که با سیری صحبت کنید، بهتر است که به سراغ چت کردن با این دستیار صوتی بروید. در حقیقت دو روش موثر برای چت با سیری وجود دارد که در ادامه هر یک از آن ها را به صورت مفصل بررسی خواهیم کرد. دقت داشته باشید که فعال سازی این ویژگی آسان است و شما به کمک هیچ شخصی نیاز ندارید و خودتان به راحتی و تنهایی می توانید این کار را انجام دهید. حال انواع روش های چت با سیری عبارتند از:

1) استفاده از گزینه Type to Siri

آیفون شما دارای بسکمک از ویژگی های دسترسی است که به کاربران خود کمک کند تا از دستگاه مورد نظر راحت تر استفاده کنند. گزینه Type to Siri نیز یکی از همین موارد است. زمانی که شما این ویژگی را فعال می کنید، می توانید به راحتی و بدون استفاده از صدای خود، هر چیزی که می خواهید را در سیری تایپ کنید.

برای استفاده از این ویژگی ابتدا باید آن را فعال کنید و برای انجام این کار باید چند مرحله ساده را طی کنید. این مراحل عبارتند از:

مرحله اول: برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید.

مرحله دوم: حال به سراغ گزینه Accessibility بروید.

مرحله سوم: برای یافتن بخش General به پایین بروید و روی Siri ضربه بزنید.

مرحله چهارم: اکنون گزینه Type to Siri را روشن کنید.

مرحله پنجم: اکنون گزینه تایپ در سیری برای شما فعال شده است. بنابراین دفعه بعدی که سیری را فعال کنید، می توانید با ضربه زدن روی بخش مختص به تایپ و باز شدن کیبورد هر چیزی که می خواهید را در سیری تایپ کنید. به همین راحتی!

نکته: دقت داشته باشید که اگر این کلید را روشن کنید، همیشه باید درخواست های خود را در سیری تایپ کنید. در نتیجه اگر می خواهید فقط در صورت نیاز این کار را انجام دهید و در باقی موارد با سیری صحبت کنید، باید به سراغ راه چاره دوم بروید.

2) تایپ در حین استفاده از سیری

در این روش شما با استفاده از یک ابزار ساده برای صدا کردن سیری، هم می توانید با آن چت کنید و هم این که در صورت نیاز با سیری به صورت صوتی صحبت نمایید. برای انجام این کار مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید:

مرحله اول: سیری را در آیفون خود فعال کنید.

مرحله دوم: اکنون برای شروع یک دستور به سیری بدهید و به اصطلاح آن را صدا کنید. ما از کلمه Hey برای اینم کار استفاده خواهیم کرد.

مرحله سوم: روی گزینه Hey ضربه بزنید.

مرحله چهارم: حالا گزینه ای برای تایپ درخواست خود در سیری پیدا خواهید کرد.

مرحله پنجم: درخواست خود را تایپ کنید و روی Done ضربه بزنید.

در واقع با طی کردن مراحل بالا شما به راحتی در هر جایی که باشید و به هر روشی که دوست دارید، می توانید به سراغ استفاده از سیری در آیفون خود بروید.

چگونه پاسخ های سیری را بدون صدا دریافت کنیم؟

در موارد قبلی روش هایی را برای استفاده از سیری بدون هیچ صحبتی بررسی کردیم تا بتوانید بی صدا با سیری ارتباط برقرار کنید و تمام سؤالات خود را بپرسید. با این حال برای اطمینان از یک فرآیند بی صدا در حین استفاده از سیری، توصیه می کنیم پاسخ های سیری را نیز بی صدا کنید. برای انجام این کار باید به سراغ طی کردن چهار مرحله آسان بروید که عبارتند از:

مرحله اول: برنامه تنظیمات را در آیفون خود باز کنید.

مرحله دوم: حالا روی Accessibility ضربه بزنید.

مرحله سوم: به سراغ بخش General بروید و گزینه Siri را انتخاب کنید.

مرحله چهارم: همان طور که در تصویر پایینی نیز مشخص است، گزینه Prefer Silent Responses را در منوی Spoken Responses علامت بزنید.

با انجام این مراحل دفعه بعدی که از سیری با فعال بودن این گزینه استفاده می کنید، هیچ پاسخ صوتی دریافت نخواهید کرد، اما پاسخ ها را به صورت متن در صفحه نمایش گوشی موبایل خود مشاهده می کنید. در واقع تمام هدف اپل با ارائه این گزینه ها و دسترسی ها، استفاده از سیری در آیفون به صورت آسان و لذت بخش است.

جمع بندی

هدف ما در این مطلب ارائه چند راه چاره کاربردی به کسانی بود که صحبت کردن با سیری را دوست ندارند. از طرف دیگر برخی از افراد با سیری برای بهبود زبان انگلیسی خود صحبت می کردند و به فکر بهبود بخش نوشتاری (رایتینگ) بودند که این راه چاره برای آن ها نیز بسیار موثر خواهد بود. در نهایت شما هر زمانی که این ویژگی ها را نخواهید، می توانید سیری را به حالت اولیه باز گردانید و سپس از آن استفاده نمایید. حال شما بگویید که از سیری چه استفاده های دیگری می کنید و آیا سیری را بی صدا دوست دارید و یا این که با آن صحبت می کنید؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما و دیگر کاربران وبلاگ فرافایلی مگ در میان بگذارید.

منبع: GuidingTech

سوالات متدوال

آیا فعال کردن سیری در حین مکالمه امکان پذیر است؟

بله، شما می توانید سیری را در حین تماس با فشار دادن طولانی مدت دکمه کناری فعال کنید. همچنین اگر از آیفون با دکمه هوم استفاده می کنید، می توانید دکمه هوم را به مدت طولانی فشار دهید.

چگونه سیری را به صورت کامل بی صدا کنیم؟

شما با طی کردن چهار مرحله ساده در تنظیمات آیفون خود می توانید سیری را به صورت کامل بی صدا کنید و از آن حتی در مکان های عمومی نیز استفاده نمایید.

آیا می توانیم هر زمانی که بخواهیم دوباره با سیری صحبت کنیم؟

بله، شما با خاموش کردن تنظیمات مربوط به چت و پیام به سیری، می توانید دوباره با سیری به راحتی صحبت نمایید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "چگونه بدون هیچ صحبتی از دستیار سیری (Siri) در آیفون استفاده کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه بدون هیچ صحبتی از دستیار سیری (Siri) در آیفون استفاده کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید