چهار فرنگی کار ایران راهی مرحله نیمه نهایی شدند

به گزارش وبلاگ فرافایلی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی دنیا از ظهر امروز (آدینه) و با برگزاری مسابقات پنج وزن نخست در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است که تاکنون 4 نماینده کشورمان به دیدار نیمه نهایی راه یافتند.

چهار فرنگی کار ایران راهی مرحله نیمه نهایی شدند

نتایج مسابقات نمایندگان کشورمان توضیح زیر است:

در وزن 48 کیلوگرم امیررضا ده بزرگی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مصاف با اولگ خلیل اف از اوکراین با نتیجه 6 بر صفر به پیروزی دست یافت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 2 بر صفر از سد علی بک امیراوف از روسیه گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حریف ده بزرگی در این دیدار یربول کامالیف از قزاقستان است.

در وزن 55 کیلوگرم سجاد عباس پور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر 2 مقابل سوران آقاجانیان از ارمنستان پیروز شد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل عمر بودایف از روسیه با نتیجه 14 بر 6 مغلوب گردید و باید منتظر حضورش در دیدار فینال باشد تا وی نیز شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز در گروه بازنده ها را بدست آورد.

در وزن 65 کیلوگرم حجت رضایی در دور اول با نتیجه 4 بر صفر الکساندر سولووی از مولداوی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 7 بر صفر از سد گئورگیوس بارابانوس از سوئد گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. رضایی در این مرحله خاسی حسن لی از جمهوری آذربایجان را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار با شروز اوچیلوف از تاجیکستان کشتی می گیرد.

در وزن 80 کیلوگرم کامران ارقش در دور نخست با نتیجه 3 بر 2 از سد یوسوف قولباشی از ترکیه گذشت. وی در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر ریونوسوکه کاوا ایچی از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر صفر احمد باتاژیف از روسیه را پشت سرگذاشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ارقش در این مرحله به مصاف میکیتا الیکسیف از اوکراین می رود.

در وزن 110 کیلوگرم شاهرخ میکائیلی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 3 بر صفر گریگوریوس کونتوونیسیوس از یونان را شکست داد. وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 10 بر صفر شویی کاوامورا از ژاپن را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این دیدار به مصاف آدولف بازو از مجارستان می رود.

مسابقات نیمه نهایی اوزان فوق عصر امروز برگزار می گردد و دیدارهای رده بندی و فینال نیز عصر فردا برگزار خواهد شد.

مسابقات پنج وزن دوم نیز روزهای شنبه و یکشنبه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "چهار فرنگی کار ایران راهی مرحله نیمه نهایی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار فرنگی کار ایران راهی مرحله نیمه نهایی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید