چراغ اصلاح طلبان روشن می گردد؟

به گزارش وبلاگ فرافایلی، خبرنگاران/خراسان رضوی دو روز حساس از از ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده و تاکنون در مشهد به جز دو تن از نماینده های فعلی و بعضی طیف های اصولگرا خبری از اصلاح طلبان نبوده است.

چراغ اصلاح طلبان روشن می گردد؟

در پنج روز گذشته از ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس در مشهد برآورد ها درباره حضور شخصیت های برجسته اصلاح طلب و اصولگرا ادامه دارد، بعضی از طیف های اصولگرایی از جمله حامیان قالیباف در روزهای گذشته گوی سبقت را از دیگر طیف های این جریان ربودند اما همچنان خبری از حضور اصلاح طلبان به صورت منسجم و دسته جمعی در فرمانداری مشهد نیست.

بعضی فعالان اصلاح طلب در گفت وگو با خبرنگار وبلاگ فرافایلی اعلام نموده اند که این دو روز باقی مانده برای اصلاح طلبان روزهای عادی نخواهد بود.

در جریان اصولگرایی نیز تاکنون فقط دو تن از نمایندگان مشهد(کریمی قدوسی و بحرینی) اقدام به ثبت نام نموده اند و موضوع حضور شخصیت های مانند جلیلی و قالیباف از حوزه انتخابیه مشهد همچنان قابل فرض است.

در همین زمینه حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت وگو با وبلاگ فرافایلی در پاسخ به این سوال که آیا از سوی شورای وحدت دعوتی از سعید جلیلی برای حضور در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه مشهد اجرا شده است، اظهار کرد: ما دعوت نماینده نیستیم، پیشنهاد باید از سمت اضلاع وحدت باشد که یکی از اضلاع الان به ایشان پیشنهاد داده و درخواست نموده تا برای کاندیدا شدن از حوزه انتخابیه مشهد در انتخابات شرکت نمایند.

با گذشت 5 روز از ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس، در مجموع 481 نفر در خراسان رضوی ثبت نام قطعی کردند که 54 نفر مربوط به روز اول، 63 نفر در روز دوم، 96 نفر روز سوم ، 107 نفر در روز چهارم و 161 نفر در روز پنجم بوده است.

در دو روز آینده باید منتظر باشیم و ببینیم آیا یخ فرمانداری مشهد با حضور شخصیت های برجسته دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب برای ثبت نام در انتخابات مجلس باز می گردد یا خیر.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "چراغ اصلاح طلبان روشن می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراغ اصلاح طلبان روشن می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید