پاکو خمز: پرسپولیس با سه شوت در چارچوب سه گل زد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در ملاقات برابر پرسپولیس گفت: حریف سه شوت در چارچوب داشت که از آن به سه گل رسید!

پاکو خمز: پرسپولیس با سه شوت در چارچوب سه گل زد

به گزارش مهر، پاکو خمز در نشست خبری بعد بازی مقابل پرسپولیس، در رابطه با اینکه چرا عباس زاده از ابتدای بازی حضور نداشت، گفت: من نمی توانستم پیشگویی کنم. دو بر صفر عقب افتادیم و محمد عباس زاده را برای جبران نتیجه به بازی فرستادم. خیلی مسرورم که این بازیکن گلزنی کرد و به روزهای ایده آل بازگشت.

وی در مورد نبود هادی محمدی و محمدرضا اخباری، شرح داد: چنین اتفاقی برای هر تیمی رخ می دهد، امروز محمدی و اخباری را نداشتیم؛ البته باد هم خیلی اذیت مان کرد، 45 دقیقه به ضررمان بود و 45 دقیقه به نفع مان. اگر باد نبود، بازی بهتری دیدن می کردیم.

خمز اظهار داشت: من در بازی قبلی از عملکرد تیم در نیمه دوم رضایت نداشتم؛ اما امروز با اینکه باد در نیمه اول علیه مان بود، فوتبال خوبی انجام دادیم و به بازیکنانم افتخار می کنم. بابت کوشش آنان مسرور هستم. اگر تیم دیگری مقابل پرسپولیس دو گل دریافت می کرد، نمی توانست به بازی برگردد. طرفداران هم باید به بازیکنان تراکتور که از لوگوی باشگاه دفاع می نمایند، افتخار نمایند.

وی ادامه داد: ما در نیمه دوم همان کاری را انجام دادیم که در نیمه اول هم انجام می دادیم، با این تفاوت که در نیمه دوم دو بر صفر عقب بودیم و می خواستیم نتیجه را جبران کنیم. پرسپولیس فقط سه شوت در چارچوب داشت و سه گل هم زد! من همیشه مسئولیت شکست را برعهده می گیرم. ما نیمه اول اشتباه نکردیم و فقط باد علیه مان بود.

خمز اظهار داشت: امروز بابت کار تمامی بازیکنان مسرور هستم و عباس زاده نیز دو گل به ثمر رساند که باعث خرسندی است.

سرمربی تراکتور در رابطه با عملکرد مدافعان تیمش، اعلام کرد: مسئولیت هر چیزی که در زمین رخ می دهد، با من است و من از بازیکنان می خواهم این چنین بازی نمایند. اشتباه بازیکنانم را بررسی نموده و به آنان گوشزد خواهیم کرد. امروز آنان کارهای خوبی در زمین انجام دادند و گاه اشتباهاتی هم داشتند. البته این موضوع به کیفیت بالای بازیکنان پرسپولیس هم مرتبط است. آنان فقط دو ضربه به سمت دروازه مان زده و دو گل به ثمر رساندند. ما مقابل چنین تیمی گل های خورده را جبران کردیم. بازیکنانم خیلی کوشش کردند.

وی در مورد اینکه آیا نبود تمرکز، باعث دریافت گل شد؟ گفت: من فکر نمی کنم به خاطر عدم تمرکز گل خوردیم. ما خیلی خوب بازی کردیم. کیفیت و نوع بازی برای من مهم تر از نتیجه است. البته باخت برای من دردناک است. فکر می کنم خوب بازی کردیم و طرفداران لذت بردند. باتوجه به این بازی که انجام دادیم، احتمالا در آینده نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

منبع: فرارو

به "پاکو خمز: پرسپولیس با سه شوت در چارچوب سه گل زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکو خمز: پرسپولیس با سه شوت در چارچوب سه گل زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید