2 پیشنهاد خارجی برای گلر ملی پوش فوتبال ایران؛ جدایی قطعی شد؟ ، برترین مدافع راست ایران در پی جدایی با بند فسخ

به گزارش وبلاگ فرافایلی، رامین رضاییان که در انتها آخرین بازی فصل از طرفداران این تیم حلالیت خواست، در آخرین اقدام خود قلب زردی که در صفحه اینستاگرامش قابل مشاهده بود را حذف نموده است.

2 پیشنهاد خارجی برای گلر ملی پوش فوتبال ایران؛ جدایی قطعی شد؟ ، برترین مدافع راست ایران در پی جدایی با بند فسخ

به گزارش وبلاگ فرافایلی طی چند روز گذشته درباره ترکیب بازیکنانی که قرار است از جمع سپاهانی ها در فصل بعدی جدا شوند اخبار متفاوت و شنیدنی به گوش می رسد. به طور مثال درحالی از جدایی بازیکنانی مانند رضاییان، نورافکن یا مغانلو اخبار زیادی منتشر شده که براساس شنیده های خبرنگار فرهیختگان تمامی این نفرات همچنان با تیم اصفهانی قرارداد دارند و از لحاظ قانونی برای جدایی موانعی بر سر راه آنها قرار گرفته است.

درباره نورافکن شنیده می گردد این بازیکن با سپاهان سه ساله قرارداد دارد اما رامین رضاییان که پس از یک فصل خوب در ترکیب سپاهان در سرانجام آخرین بازی فصل از طرفداران این تیم حلالیت خواست، در آخرین اقدام خود قلب زردی که در صفحه اینستاگرامش قابل مشاهده بود را حذف نموده تا به نوعی با طرفداران سپاهان خداحافظی نموده باشد. نکته قابل توجه اینکه درحالی از تیم های قطری یا پرسپولیس به عنوان مقصد رضاییان نام برده می گردد که این بازیکن یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد.

در این خصوص باید صبر کرد تا معین گردد شماره 9 سپاهان می تواند با وجود داشتن قرارداد به مدت یک فصل دیگر، از این تیم جدا گردد یا اینکه بندی در قرارداد وی وجود دارد که مانع از این اتفاق می گردد. البته سپاهانی ها هم اعتقاد دارند درصورتی که هر یک از این بازیکنان قصد جدایی از تیم را داشته باشند باید مبلغ بند فسخ را پرداخت نمایند تا مقدمات این کار فراهم گردد هرچند مدیریت باشگاه امیدوار است تا این نفرات به قرارداد خود پایبند باشند اما درنهایت شنیده می گردد از طرف سپاهانی ها این اخبار خیلی هم جدی گرفته نشده است.

در این بین تنها نیازمند به علت آن که یک فصل به صورت قرضی به اصفهان بازگشته همچنان برای ادامه همکاری با سپاهان شرایط معینی ندارد. درباره این بازیکن شنیده می گردد علاوه بر مذاکراتی که با باشگاه پوریتموننزه داشته، با دو پیشنهاد دیگر از پرتغال و اتریش هم روبرو شده است. سایر بازیکنان سرشناس سپاهان نیز با این باشگاه قرارداد دارند و خطری از این بابت این باشگاه را تهدید نمی کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "2 پیشنهاد خارجی برای گلر ملی پوش فوتبال ایران؛ جدایی قطعی شد؟ ، برترین مدافع راست ایران در پی جدایی با بند فسخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 پیشنهاد خارجی برای گلر ملی پوش فوتبال ایران؛ جدایی قطعی شد؟ ، برترین مدافع راست ایران در پی جدایی با بند فسخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید