(ویدئو) انفجار و آتش سوزی در کارخانه تاژ

به گزارش وبلاگ فرافایلی، مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با اشاره به این موضوع که انفجار مهیبی در شرکت تاژ اتفاق افتاده است گفت: نیرو های آتش نشان از چند جبهه در حال مهار شعله های آتش هستند.

(ویدئو) انفجار و آتش سوزی در کارخانه تاژ

به گزارش مهر، قدرت الله مهدیخانی با اشاره به آتش سوزی که در ساعت 11:20 دقیقه امروز در شرکت فراوری مواد شوینده تاژ رخ داده است اظهار کرد: بلافاصله پس از آگاهی از میزان گستردگی حریق در این شرکت نیرو های آتش نشانی شهرک لیا، الوند، شهرستان البرز، بوئین زهرا، قزوین و محمدیه به محل اعزام شده اند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین ادامه داد: خوشبختانه این انفجار تا کنون تلفاتی به همراه نداشته با این حال یکی از سوله های شرکت کاملاً از بین رفته است و در حال حاضر نیرو های متخصص آتش نشانی با آنالیز های دقیق از شرکت های هم جوار و میزان وجود مواد شیمیایی در شرکت در حال کنترل و اطفا حریق هستند.

وی با اشاره به این موضوع که تا این لحظه اطلاعات دقیقی در مورد میزان خسارات وارده وجود ندارد گفت: نیرو های آتش نشانی از چند جبهه در حال مهار شعله های آتش هستند و نگرانی اصلی ما در حال حاضر سرایت کردن آتش به شرکت های هم جوار است.

انفجار و آتش سوزی در کارخانه تاژ

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

منبع: فرارو

به "(ویدئو) انفجار و آتش سوزی در کارخانه تاژ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) انفجار و آتش سوزی در کارخانه تاژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید