واعظ آشتیانی: بخشی از ناهنجاری ها به دلیل تحقیر تماشاگران در استادیوم ها است

به گزارش وبلاگ فرافایلی، مدیرعامل پیشین استقلال گفت: بخشی از ناهنجاری ها به دلیل تحقیر کردن تماشاگران در استادیوم ها است.

واعظ آشتیانی: بخشی از ناهنجاری ها به دلیل تحقیر تماشاگران در استادیوم ها است

امیر رضا واعظ آشتیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ فرافایلی, درباره مشکلاتی که پیرامون برگزاری مسابقات لیگ برتر وجود دارد و اخطارهایی که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ مبنی بر عدم برگزاری رقابت ها در بعضی از شهرها داده اند, گفت: اگر ورزشگاه های مان استاندارد نیست باید از سوی فدراسیون فوتبال با وزارت ورزش تعامل صورت بگیرد تا امکانات سخت افزاری مناسب تعبیه گردد. در عین حال سازمان لیگ می گوید ما خصوصی هستیم و اینکه توقع دارد ورزشگاه ها را دولت و وزارت ورزش تجهیز کند با حرف شان در تعارض است.

وی ادامه داد: اگر قرار است سازمان لیگ خصوصی باشد پس دیگر چرا برای تجهیز ورزشگاه ها دست به دامن دولت می گردد؟ همه این مسائل ناشی از عدم آگاهی در عرصه های مختلف فوتبال است. فوتبال تنها فقط بخش فنی نیست و مدیران ما در زمینه های مدیریتی و بازرگانی کمترین اطلاعات را دارند, همه اینها باعث شده به این نتیجه برسند که در بعضی از شهرها مسابقات را برگزار نکنند.

واعظ آشتیانی با اشاره به عدم پرداخت حق پخش تلویزیونی توضیح داد: گفته شد نمایندگان مجلس در قانون اضافه نموده اند که این پول به نحوی پرداخت گردد اما بعضی افراد دنبال بهانه هستند, اگر مشکل حق پخش هم حل گردد, باز سراغ موضوع دیگری می روند و بهانه می گیرند.

مدیرعامل پیشین استقلال اظهار داشت: مجری برگزاری مسابقات فدراسیون فوتبال است و اگر امکانات ورزشگاه ها کم است, باید دید که آیا تاکنون درخواستی برای تعامل با وزارت ورزش اجرا شده یا خیر. همه جای جهان تیم ها خودشان ورزشگاه دارند اما در اینجا این طور نیست و ورزشگاه ها برای دولت است.

واعظ آشتیانی با اشاره به اظهارات وزیر ورزش مبنی بر اینکه حاکم مطلق برقراری نظم و انضباط در ورزشگاه ها را نیروی انتظامی دانسته است, یادآور شد: باید سؤال کرد که قوانین و مقررات در امکان ورزشی از جمله ورزشگاه ها کجا تدوین شده و کجا به تصویب رسیده است. آیا نیروی انتظامی باید طبق سطح جامعه در ورزشگاه ها برخورد کند؟ اگر اینطور است که دارید راه را اشتباه می روید و به شما آدرس اشتباه داده اند.

وی اضافه کرد: ورزشگاه ها قوانین خاص خودش را می طلبد و اگر قوانینی وجود داشته باشد, نیروی انتظامی و مراجع قضایی نیز طبق آن برخورد خواهند کرد. اگر در جهانی حرفه ای و مخصوصاً در اروپا ناهنجاری های اجتماعی کمتر در ورزشگاه ها رخ می دهد برای این است که ورزشگاه ها قوانین خاص خودشان را دارند و کسانی که وارد این اماکن می شوند به خوبی می دانند که مقررات به چه صورت است. حال سؤال اینجاست که آیا شما قوانین و مقرراتی را برای اماکن ورزشی تدوین نموده اید که مدعی هستید نیروی انتظامی مسئول برقراری نظم است؟ این حرف به نوعی فرار رو به جلو محسوب می گردد.

مدیرعامل اسبق استقلال مطرح نمود: کدام امکانات رفاهی و مسائل امنیتی را برای تماشاگران در ورزشگاه ها فراهم نموده اید؟ آیا دوربین های مدار بسته نصب و جایگاه ها شماره گذاری شده است؟ چه اقدامی اجرا شده که الان ادعای این چنینی دارید؟ بخشی از همین ناهنجاری ها به دلیل تحقیر کردن تماشاگران در ورزشگاه است. هیچگونه امکاناتی در اختیار تماشاگران قرار نمی گیرد و بخشی از همین ناهنجاری ها به دلیل نبود همین امکانات رفاهی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "واعظ آشتیانی: بخشی از ناهنجاری ها به دلیل تحقیر تماشاگران در استادیوم ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واعظ آشتیانی: بخشی از ناهنجاری ها به دلیل تحقیر تماشاگران در استادیوم ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید