هیلو اینفینیت چند کمپین داستانی مختلف خواهد داشت

به گزارش وبلاگ فرافایلی، اولین پیش نمایش فنی بازی Halo Infinite از چند روز پیش آغاز به کار کرد و افرادی که در پروژه هیلو اینسایدر شرکت نموده بودند، با دریافت یک دعوت نامه به تجربه نسخه آزمایشی بازی فراخوانده شدند. نسخه آزمایشی نه تنها برای کامپیوتر، بلکه برای کنسول های ایکس باکس سری و ایکس باکس وان هم منتشر شد که با تحسین همگان روبه رو شد. بر اساس گزارش های داده شده به وسیله استریمرها و افرادی که پیروز به تجربه بازی روی کنسول شده اند، کیفیت و فریم ریت بازی در کنسول های ایکس باکس سری فراتر از حد انتظار بوده و نرخ فریم، حتی به 110 فریم در ثانیه هم رسیده است. در سوی دیگر، خبرهایی از وجود چندین کمپین داستانی منتشر شده که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

هیلو اینفینیت چند کمپین داستانی مختلف خواهد داشت

انتشار نسخه آزمایشی بازی Halo Infinite بدون شک، مهم ترین اتفاق چند روز اخیر بود و بسیاری از هواداران هیلو و فعالان عرصه بازی را به تجربه این شوتر مهیج دعوت کرد. اگر چه بازی از باگ و مشکل به دور نبوده و هدف این نسخه هم رفع کردن مسائل فنی و باگ های مختلف است، اما باز هم تجربه بازی بسیار مناسب بوده و افراد زیادی از بخش چندنفره هیلو، تعریف نموده اند. بر اساس گزارش ها، نسخه آزمایشی بازی Halo Infinite با رزولوشن 4K و 120 فریم در ثانیه به وسیله کنسول ایکس باکس سری ایکس اجراشده و سری اس هم پیروز به ارائه 120 فریم با رزولوشن فول HD شده است.

افرادی که بازی را به وسیله کنسول ایکس باکس وان تجربه نموده اند، از اجرای بازی با رزولوشن فول HD و 30 فریم در ثانیه به وسیله ایکس باکس وان و رزولوشن 4K با 30 فریم در ثانیه به وسیله ایکس باکس وان ایکس خبر داده اند. اگر برایتان سؤال است که گرافیک بازی در نسل هشتم و نهم چه تفاوتی با یکدیگر دارد، باید بگوییم که نسخه ی مخصوص کنسول های نو از لحاظ نورپردازی و نمایش محیط، یک سر و گردن بالاتر است اما تجربه بازی تفاوت خاصی از لحاظ پلتفرم ندارد. به طور کل کنسول ایکس باکس سری، همان 120 فریم را ارائه می دهد اما اندکی افت فریم در مدل سری ایکس مشاهده شده که احتمالا با انتشار نسخه نهایی، رفع گردد.

در خبر دیگری، اپ نسخه آزمایشی بازی Halo Infinite از وجود چندین کمپین داستانی مختلف خبر داده است. می دانیم که هیلو نو یک بخش داستانی پولی خواهد داشت اما نسخه چند نفره کاملا رایگان خواهد بود و نیازی به پرداخت هزینه اضافه نخواهید داشت. بر اساس تصاویر منتشر شده، احتمال وجود چندین بخش داستانی وجود دارد و به نظر می رسد که استودیو 343 Industries در پی ایجاد یک سرویس آنلاین با حضور چندین بخش داستانی و بخش چندنفره با مودهای مختلف باشد تا اینکه تنها یک داستان کوتاه را ببینیم. احتمال آن وجود دارد که کمپین های داستانی تازه ای به مرورزمان به بازی اضافه گردد و این خبر خوبی برای هواداران هیلو خواهد بود.

به تازگی هکرها پیروز به یافتن بخشی از داستان بازی شده اند و آن را در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر نموده اند، اگر در پی تجربه بخش داستانی هستید، پیشنهاد می کنیم حواستان به مطالب منتشرشده درباره بازی باشد، تا مبادا داستان لو رود و لذت بازگشت به دنیای هیلو از دست رود. در آخر باید بگوییم که نسخه آزمایشی بازی Halo Infinite به وسیله برنامه هیلو اینسایدر در دسترس خواهد بود و می توانید با ثبت نام به وسیله وب سایت، خود را برای نسخه های بعدی آماده کنید.

منبع: Wccftech

منبع: دیجیکالا مگ

به "هیلو اینفینیت چند کمپین داستانی مختلف خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیلو اینفینیت چند کمپین داستانی مختلف خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید