نکونام: دستیار مجیدی نمی شوم

به گزارش وبلاگ فرافایلی، خبر حضور من در کادر فنی استقلال و همکاری با فرهاد مجیدی به هیچ وجه درست نیست. این روزها تمرکزم را روی مطالعه بیشتر در مربیگری گذاشته ام.

نکونام: دستیار مجیدی نمی شوم

نکونام دستیار مجیدی نمی گردد

تغییر در کادر فنی استقلال و سرمربیگری فرهاد مجیدی باعث شده تا حرف و حدیث ها درباره همکاران او بیشتر از قبل شنیده گردد. به عنوان نمونه شایعه ای در فضای مجازی و همینطور برخی سایت ها منتشر شد مبنی بر اینکه جواد نکونام، مربی سابق و پیروز نساجی مازندران و خونه به خونه بابل، در استقلال دستیار فرهاد مجیدی خواهد شد.

کاپیتان سابق تیم ملی اما از شنیدن این خبر تعجب می نماید و در این باره می گوید: این خبر به هیچ عنوان صحت ندارد. این روزها تمرکزم را روی مطالعه بیشتر در مربیگری گذاشته ام. معمولا فیلم تماشا می کنم تا بتوانم هر روز چیز جدیدی درباره فوتبال و مربیگری یاد بگیرم. این خبر هم شایعه ای بیش نیست.

نکونام در پاسخ به این سوال که آیا علاقه مند است به استقلال برود اینگونه جواب می دهد: بحث علاقه من مطرح نیست. به هر حال این باشگاه را دوست دارم ولی در حال حاضر فقط می توانم برای استقلال آرزوی پیروزیت کنم و امیدوارم در ادامه راه پیروز باشد.

-

او درباره اولین سالگرد صعود نساجی مازندران به لیگ برتر هم می گوید: 9 اردیبهشت 97 یکی از بهترین روزهای عمر من است. به این دلیل که هیچکس باورمان نداشت ولی همه دست به دست هم دادیم تا ثابت کنیم هیچ کاری نشدنی نیست. از یک شنبه خیلی از هواداران فوتبال در مازندران به من پیغام دادند و از آن روز یاد کردند. آن ها خیلی محبت داشتند که مرا فراموش نکردند. فقط می گویم این برد و این پیروزیت نه مال جواد نکونام بود نه یک فرد دیگر، این برد متعلق کل استان مازندران بود و همه در آن نقش داشتند. حتی کسانی که پای تلویزیون نشستند و بازی های ما را دیدند. اینجا باید از بازیکنان فوق العاده ام، مدیریت وقت باشگاه و همینطور مالک باشگاه تشکر کنم که همه یکدل و متحد بودند تا به لیگ برتر صعود کنیم.

390-3

منبع: ایران ورزشی

به "نکونام: دستیار مجیدی نمی شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: دستیار مجیدی نمی شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید