نمای خارجی مدرن شیک و زیبا با منظره هایی شگفت انگیز

به گزارش وبلاگ فرافایلی، شاید شما هم مانند بیشتر خانه دارها بیشتر اوقات را در داخل خانه بهمراه خانواده خود می گذارنید و به همین دلیل توجه بسیار زیادی به شیک بودن دکوراسیون داخلی خود می کنید. اما توجه به داشتن نمای خارجی مدرن و زیبا نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. درست است که بیشتر ما خیلی کم وقت خود را در محیط خارج خانه می گذرانیم و کمتر به تحسین نمای خارجی خانه می پردازیم اما این دلیل کافی برای چشم پوشی از تزیین محیط و نمای خارجی خانه نخواهد بود. خانه های شیک و زیبا، اغلب با اسکلت زیبا پایه ریزی می شوند و هر چه به جلوتر می فرایند تبدیل به مکانی کاملا شیک و لوکس برای زندگی افراد واقعی می شوند. نمای خارجی خانه هایی که در این مطلب آنالیز خواهیم کرد توسط تیم طراحی شرکت Fedorova ساخته شده اند که کاملا در ساخت و تزیین نمای داخلی و خارجی شیک و مدرن دارای نبوغ و استعداد ویژه ای هستند. در این مطلب نمونه عکس هایی از مدل های نمای خارجی تعدادی از منازل را آنالیز خواهیم کرد تا به ارزش واقعی داشتن یک نمای خارجی زیبا پی ببرید.

نمای خارجی مدرن شیک و زیبا با منظره هایی شگفت انگیز

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

اولین مکان خانه ای ویلایی در شهر تاگانورد در کشور روسیه است. همانطور که مشاهده می کنید این خانه در داخل تپه ای با شیب ملایم ساخته شده و از سنگ و شیشه بعنوان مصالح اصلی در نمای خارجی خود استفاده می نماید. طبقه دوم این خانه از آن چیزی که در عکس مشاهده می کنید زیباتر است. این مکان توسط پنجرهای تمام قد شیشه ای محصور شده که به صورت کشویی حرکت می نمایند. یک استخر کوچک هم در خارج خانه قرار داده شده که کاملا مناسب یک شنای بعدازظهری سبک می باشد.

دومین مکان هم در کشور روسیه قرار گرفته است و در بسیاری از موارد حس و نمایی شبیه به مدل اول دارد. طبقه دوم هر دو خانه از پاسیویی طویل و عظیم استفاده می نمایند در صورتی که در ورودی خانه کاملا به درون خانه رفته و عقب نشینی زیادی نسبت به زمین چمن و درختان اطراف دارد.

مدل سوم یکی از زیباترن مدل ها در نمونه خانه هایی با نمای خارجی و ویلایی مدرن به شمار می رود. این خانه نیز همانند مدل های بالا دو طبقه بوده که هر کدام از طبقات مکانی کاملا خصوصی برای تفریح و لذت بردن در نهایت لوکسی هستند. وجود مبلمان زیاد و نورپردازی گرم در محیط، فضا را برای لذت بردن از یک بعدازظهر بهاری لذت بخش تر از همواره خواهد نمود.

نمای خارجی مدرن

منبع: اتاق

به "نمای خارجی مدرن شیک و زیبا با منظره هایی شگفت انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمای خارجی مدرن شیک و زیبا با منظره هایی شگفت انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید