ناراحتی بازیکنان استقلال از پرداخت نشدن مطالبات شان

به گزارش وبلاگ فرافایلی، بازیکنان تیم فوتبال استقلال به ویژه نفرات تازه این تیم به علت پرداخت نشدن درصد اول قرارداد فصل 01-1400 ناراحت هستند.

ناراحتی بازیکنان استقلال از پرداخت نشدن مطالبات شان

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ فرافایلی، در حالی که کمتر از 18 روز به آغاز مسابقات لیگ برتر به جای مانده است، هنوز بازیکنان تیم فوتبال استقلال درصد اول قرارداد فصل نو خود را دریافت ننموده اند.

این موضوع به خصوص برای بازیکنان نو مشکل ساز شده است، چرا که بعضی از آنها در هتل زندگی می نمایند. باشگاه استقلال چندی پیش اعلام نمود تعهدی برای اسکان بازیکنان ندارد، اما برای آنها هتل رزرو نموده است.

بعضی بازیکنان نو دنبال دریافت درصد اول قراردادشان هستند تا منزلی برای خود اجاره نمایند، اما این اتفاق نیفتاده است. همین مسئله باعث ناراحتی آنها شده است و از سرپرست تیم پیگیر پرداخت مطالبات شان هستند.

مدیران قبلی استقلال پیش از بازی با الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بخشی از مطالبات بازیکنان را پرداخت کردند که مربوط به فصل گذشته بود.

مدیران نو استقلال در پی حل مشکل انتقال پول مهدی قایدی به حساب باشگاه و معین کردن اسپانسر فصل آینده هستند تا مسائل سال های اخیر دوباره تکرار نشود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ناراحتی بازیکنان استقلال از پرداخت نشدن مطالبات شان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناراحتی بازیکنان استقلال از پرداخت نشدن مطالبات شان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید