مطمئنم در جهت درستی هستم، شایسته باخت نبودیم

به گزارش وبلاگ فرافایلی، تیم فوتبال فاینورد در هفته نوزدهم اردیویسه هلند برابر تیم ویتسه با یک گل باخت. در این بازی علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی فاینورد هم به میدان رفت و حتی پیروز به گلزنی شد اما گل او بعد از بازبینی در VAR مردود اعلام شد.

مطمئنم در جهت درستی هستم، شایسته باخت نبودیم

جهانبخش بعد از این بازی در مورد اینکه به نظر می رسد از شرایط ایده آل دور است، گفت: دارم کار می کنم تا به آن شرایط برسم. هر روز خیلی سخت تمرین می کنم. زیاد به خودم فشار نمی آورم، چون می دانم که در یک مقطعی طبیعی خواهد بود.

بازیکن ایرانی فاینورد ادامه داد: مهم این است که بازی های زیادی انجام دهم و سپس به ریتم خود برگردم. می دانم که انتظاراتی از من وجود دارد. اعتماد به نفس زیادی دارم و در کیفیتم شک ندارم.

جهانبخش اعلام نمود: آیا من نگران هستم؟ این حرف بزرگی است. وقتی اولین گل به ثمر برسد، بقیه گل ها دنبالش می آید. این چیزی نیست که من نگران آن هستم. مطمئنم که در جهت درستی هستم.

وی بعلاوه با بیان اینکه فاینورد مستحق باخت برابر ویتسه نبود، گفت: شب خوبی برای ما نبود، شبی نبود که انتظارش را داشتیم. در بیست دقیقه اول برنامه ریزی کردیم که به ویتسه فشار بیاوریم که نتیجه خوبی نداشت، اما بعد از آن راهی برای فشار پیدا کردیم. چند موقعیت هم ایجاد کردیم که به میزان کافی خوب نبود. بازی در نیمه دوم خیلی بهتر بود. موقعیت هایی به دست آوردیم و بازی را کنترل کردیم. گل تیم مقابل بازی را تغییر داد، اما مستحق حداقل یک امتیاز بودیم. امشب این اتفاق نیفتاد و این یک ناامیدی بزرگ است.

بعلاوه آرنه اسلوت سرمربی تیم فاینورد با انتقاد از مهاجمان تیمش در بازی با ویسته گفت: چهار بازیکن جلوی ما خلاقیت زیادی نداشتند. وقتی تیم حریف به شکل گسترده ای دفاع می نماید، شما امید دارید که با وینگرهایتان موقعیت به دست بیاورید اما در این کار ناموفق بودیم. این البته به کیفیت مدافعانی که ویتسه دارد نیز مربوط می گردد. ما اولین تیمی نیستیم که در این فصل برای ایجاد موقعیت در برابر ویتسه به مشکل می خورد.

وی درباره افت علیرضا جهانبخش نسبت به دوران حضورش در تیم آلکمار نیز توضیح داد: شرایط هنوز آنطور که او و من می خواهیم پیش نمی رود. این واضح است. من علی را از دوره حضور در آلکمار به عنوان بازیکنی می شناسم که گل های زیادی به ثمر می رساند و پاس های گل زیادی می داد اما این چیزی است که گاهی او را ناامید می نماید.

سرمربی فاینورد بعلاوه اظهار امیدواری کرد که جهانبخش بیشتر از توانایی هایش استفاده کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مطمئنم در جهت درستی هستم، شایسته باخت نبودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطمئنم در جهت درستی هستم، شایسته باخت نبودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید