مسی، الهلال؛ باورنکردنی ترین انتقال تاریخ

به گزارش وبلاگ فرافایلی، روزنامه انگلیسی دیلی میل نوشته شایعات در عربستان حاکی از آن است که خورخه پدر و مدیربرنامه های لیونل مسی در حال حاضر در ریاض است تا درباره انتقال 245 میلیون یورویی پسرش به تیم الهلال با سران این باشگاه مذاکره کند.

مسی، الهلال؛ باورنکردنی ترین انتقال تاریخ

فوق ستاره آرژانتینی شب گذشته (چهارشنبه) برای اولین بار پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر، برای تیم باشگاهی اش پاری سن ژرمن به میدان رفت و پیروز به گلزنی شد. با این حال آینده او در پاریس نامشخص است به ویژه اینکه قرارداد او در تابستان به انتها می رسد.

روزنامه ال موندو دپورتیوو خبر داده پس از انتقال 200 میلیون یورویی رونالدو به النصر، الهلالی ها می خواهند با دستمزد سالیانه 245 میلیون یورو، مسی را به تیم خود ببرند. گفته شده مسی نیز مسئله ای برای حضور در الهلال ندارد.

ناصر الطعیه عضو خانواده سلطنتی قطر نیز که مالکان باشگاه پاری سن ژرمن هستند، به این شایعات دامن زد و در توئیتر نوشت باشگاه بعدی مسی پس از پاری سن ژرمن، در عربستان سعودی خواهد بود.

الهلال فعلا از ثبت بازیکنان تازه محروم است و باید تا فصل جابجایی تابستانی صبر کند. در صورت حضور مسی در الهلال، سال های رقابت او با رونالدو در فوتبال اسپانیا، این بار در قالب تیم های الهلال و النصر تکرار خواهد شد.

منبع:خبرورزشی

منبع: فرارو

به "مسی، الهلال؛ باورنکردنی ترین انتقال تاریخ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسی، الهلال؛ باورنکردنی ترین انتقال تاریخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید