مرکل باید طرحی برای رشد مالی ارائه دهد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، خبرنگاران: وزیر دارایی یونان با تاکید بر اینکه ما به یک دکترین جدید که اروپا را متحد کند احتیاج داریم از مرکل خواست که یک طرح رشد مالی ارائه دهد.

مرکل باید طرحی برای رشد مالی ارائه دهد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ فرافایلی به نقل از روزنامه تاگس شاو، آلمان در حالی که وام دهندگان بین المللی همچنان با دولت یونان به دنبال راه حلی برای بحران بدهی ها می گردند، یانیس واروفاکیس وزیر دارایی یونان دولت آلمان را خطاب قرار داده و از آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان درخواست کرد که نوعی طرح مارشال را برای اروپا ارائه دهد.

وی از صدر اعظم آلمان خواست که یک طرح رشد اقتصادی را برای اروپا ارائه دهد و در این راستا گفت: ما به یک دکترین جدید که اروپا را متحد کند احتیاج داریم.

واروفاکیس که در مصاحبه با تلویزیون آلمان سخن می گفت همچنین گفت: خانم مرکل می تواند به این ترتیب در سال های آینده و قبل از اینکه به مسئولیت خود پایان دهد یک میراث برای اروپا به جای بگذارد که همه از آن به عنوان طرح مرکل یاد نمایند. چنین تصمیمی فورا لازم است.

با روی کار آمدن دولت جدید در یونان به رهبری آلکسیس تسیپراس که مخالف طرح های ریاضتی تحمیلی به یونان است، مناقشات بر سر بدهی های یونان در اتحادیه اروپا و بخصوص بین آتن و برلین بالا گرفته است.

وزیر دارایی آلمان اخیرا در اظهار نظری گفته است تا یونان طرح های اصلاحی را کاملا اجرایی نکند یاری های اقتصادی بیشتری به این کشور انجام نمی گردد.

ع

منبع: تسنیم

به "مرکل باید طرحی برای رشد مالی ارائه دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکل باید طرحی برای رشد مالی ارائه دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید