مردم چهارمحال و بختیاری از وجود کیک های حاوی قرص گزارش دادند

به گزارش وبلاگ فرافایلی، رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: طی روزهای اخیر گزارش های مردمی مبنی بر مشاهده کیک های حاوی قرص در استان به ثبت رسیده است اما تاکنون در بازرسی های کارشناسان بهداشت محیط، مورد مشکوکی تایید نشده است.

مردم چهارمحال و بختیاری از وجود کیک های حاوی قرص گزارش دادند

به گزارش وبلاگ فرافایلی به نقل از ایرنا، سید راشد جزایری یک شنبه 24 آذر گفت: گزارش هایی از مردم شهرستان های لردگان، کوهرنگ، بروجن و فارسان در استان چهارمحال و بختیاری مبنی بر وجود کیک و بیسکویت های کرمدار حاوی قرص به این مرکز اعلام شده است، که بلافاصله کارشناسان و بازرسان مرکز بهداشت برای پیگیری موضوع وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: تاکنون از 15 شرکت تولیدکننده کیک و بیسکویت مورد مشکوک حاوی قرص از سوی مردم استان گزارش شده، اما با بازرسی از انبارها، سوپرمارکت ها و مکان هایی که مردم این کیک ها را تهیه کرده بودند، هیچ موردی از وجود محصولات حاوی قرص شناسایی نشد.

جزایری شرح داد: با وجود اینکه گزارشات مردمی از وجود کیک های حاوی این قرص ها وجود دارد اما هنوز مراجع رسمی و یا از سوی معلمان مدارس هیچ موردی در این خصوص گزارش نشده است.

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه قرص های ارائه شده از سوی مردم برای تشخیص به آزمایشگاه ارسال شده است، خاطرنشان کرد: تاکنون موردی از مسمومیت ناشی از مصرف کیک و بیسکویت های حاوی قرص در هیچ یک از بیمارستان های استان گزارش نشده است.

جزایری، حفظ سلامتی مردم را از مهمترین وظایف این نهاد دانست و گفت: هم به احترام گزارش های مردمی و هم در راستای حراست از سلامت مردم همچنان بازرسی ها و نظارت های مرکز بهداشت در خصوص شناسایی کیک های مشکوک به قرص ادامه دارد و این اطمینان را به مردم می دهیم که در این خصوص نگران نباشند.

از هفته گذشته شناسایی کیک های حاوی قرص در استان های مختلف کشور خبرساز شده است و مسئولان وزارت بهداشت به دنبال رفع ابهامات و کشف واقعیت های پیرامون این موضوع هستند.

منبع: همشهری آنلاین

به "مردم چهارمحال و بختیاری از وجود کیک های حاوی قرص گزارش دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم چهارمحال و بختیاری از وجود کیک های حاوی قرص گزارش دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید