مراسم نکوداشت پدر صنعت ایران برگزار گردید

به گزارش وبلاگ فرافایلی، عصر امروز در مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور، معاون مالی رئیس جمهور، رئیس و اعضای اتاق بازرگانی ایران از خدمات محسن خلیلی عراقی پدر صنعت ایران تجلیل شد.

مراسم نکوداشت پدر صنعت ایران برگزار گردید

به گزارش وبلاگ فرافایلی، در این مراسم، محمد نهاوندیان معاون مالی رئیس جمهور اظهار کرد: ما در حوزه تکریم یک موضوع را باید مدنظر قرار دهیم و آن معرفی الگو برای نسل های بعدی است. اینکه چگونه می گردد هم در سطح خرد و هم در سطح کلان فعالیت مالی داشت و در عین حال مسئولیت اجتماعی خود را نیز اجرایی کرد.

به گفته وی، محسن خلیلی عراقی جزو افرادی است که با داشتن ویژگی هایی مانند پشتکار، انرژی، اندیشه های نو و نگاه اخلاقی به درستی به عنوان پدر صنعت ایران شناخته می گردد.

معاون مالی رئیس جمهور با انتقاد از شیوه عملکرد رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: الان فردی پشت میز قدرت در این کشور نشسته که به دنبال پیگیری نفع شخصی خود است و حتی منافع جامعه آمریکا را نیز در نظر نمی گیرد. این در حالی است که اگر ما به دنبال عدالت و رفاه عمومی در جامعه هستیم باید به سراغ افرادی برویم که هم به دنبال بهره وری هستند و هم عدالت و این موضوع در عملکرد خلیلی عراقی خود را نشان می دهد.

همچنین در این نشست غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: خلیلی عراقی در دستگاه خود به انسان سازی توجه زیادی داشت و مسئولیت پذیری در تمام دوران کاری اش ویژگی مهم او به شمار می رفت.

به گفته وی، مراسم تجلیل از عراقی تجلیل از انسانیت است و باید امید داشت که در اقتصاد ایران افرادی شبیه به او تکثیر گردد.

به گزارش وبلاگ فرافایلی، در سرانجام این مراسم با حضور معاون اول رئیس جمهور و اهدای یک لوح تقدیر از زحمات خلیلی عراقی در اقتصاد ایران تجلیل به عمل آمد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مراسم نکوداشت پدر صنعت ایران برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم نکوداشت پدر صنعت ایران برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید