ماهرشالا علی قهرمان سری جدید بلید

به گزارش وبلاگ فرافایلی، آی سینما: مارول خاطرنشان کرد سری فیلم های بلید را بازسازی می نماید و ماهرشالا علی بازیگر برنده دو جایزه اسکار نقش شکارچی خون آشام مشهور را در مجموعه جدید بازی می نماید. در سه گانه قبلی بلید وزلی اسنایپس در قالب این قهرمان مقابل دوربین رفته بود.

ماهرشالا علی قهرمان سری جدید بلید

این خبر را کوین فیگ مدیر استودیو مارول در نمایشگاه کامیک کان بیان کرد و ماهرشالا علی هم در میزگرد اختصاصی مارول روی صحنه رفت و به عنوان قهرمان جدید بلید معرفی گردید.

نخستین فیلم بلید در سال 1998 اکران شد و دو فیلم بعدی با عنوان بلید 2 و بلید: سه گانه به نمایش درآمدند. اسنایپس در هر سه فیلم در قالب یک نیمه انسان نیمه خون آشام بازی کرد که که از انسان ها در برابر موجودات خونخوار دفاع می کرد.

حالا علی که در سه سال اخیر دوران موفقی را گذرانده، به عنوان قهرمان جدید این محصول جدید مارول بازی می نماید. او در سال 2016 برای فیلم مهتاب و سال جاری برای کتاب سبز اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برد و چند ماه پیش فصل سوم سریال کارآگاه حقیقی با بازی او پخش شد. او همچنین در فیلم علمی -تخیلی آلیتا: فرشته جنگجو که بر اساس یک مانگای ژاپنی ساخته شد، نقش منفی را بازی کرد.

9417

منبع: آی سینما

به "ماهرشالا علی قهرمان سری جدید بلید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماهرشالا علی قهرمان سری جدید بلید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید