لمپارد: گل تساوی حریف فوق العاده بود

به گزارش وبلاگ فرافایلی، فرانک لمپارد، سرمربی انگلیسی چلسی گل علیرضا جهانبخش را فوق العاده توصیف کرد.

لمپارد: گل تساوی حریف فوق العاده بود

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ فرافایلی، چلسی امروز در شرایطی در لحظات پایانی سه امتیاز دیدار مقابل برایتون را از دست داد که علیرضا جهانبخش پیروز شد با یک قیچی برگردان تماشایی دروازه این تیم را باز کند. فرانک لمپارد معتقد است تیمش در جریان بازی موقعیت های خوبی را از دست داده و نتایج هفته های اخر به نوعی بیانگر شرایط تیمش بوده است.

فرانک لمپارد گفت: گل تساوی حریف فوق العاده بود و ما دو امتیاز از دست دادیم. ما بر جریان بازی کنترل داشتیم و فرصت های خوبی را برای گلزنی از دست دادیم. این خود ما بودیم که به حریف اجازه دادیم حس کند هنوز در جریان بازی بوده و امکان بازگشت دارد. ما باید در ادامه فصل سخت تلاش کنیم و کریسمس نمایش کوچکی از فصل ما تا اینجا بوده است. بازی های اخیر نقاط ضعف و قوت ما را نشان داده، اما ما باید فروتن مانده و سخت تلاش کنیم. کارهای زیادی پیش رو داریم و باید بیشتر مبارزه کنیم.

شما باید با اتفاقات مختلف بازی ها مقابله کنید و این بخشی از پروسه پیشرفت است. گاهی می توان چلسی را به سرعت کم و عدم مبارزه جویی متهم کرد، اما مشکل ما امروز کیفیت پایین در هنگام مالکیت توپ بود. ما در انجام کارهای ساده نیز عاجز بودیم و از فرصت های گلزنی خود استفاده نکردیم.

احتمال خرید ویلفرد زاها؟ من در مورد زاها صحبت نخواهم کرد و به این موضوع فکر نکرده ام. من در مورد زاها حرفی ندارم، زیرا او در برنامه های ما جایی ندارد. اگر ما مجبور به خرید بازیکن شویم، به جای اینکه من نامش را اعلام کنم، ما این کار را در پشت درهای بسته انجام خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "لمپارد: گل تساوی حریف فوق العاده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لمپارد: گل تساوی حریف فوق العاده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید