انتقال 100 میلیون یورویی بعدی کدام بازیکن است ، در انتظار 10 انتقال هیجان انگیز

به گزارش وبلاگ فرافایلی، آخرین بازیکنی که در ازای حداقل 100 میلیون یورو به خدمت گرفته شد، میخایلو مودریک بود که در ژانویه سال جاری از شاختار دونتسک به چلسی پیوست.

انتقال 100 میلیون یورویی بعدی کدام بازیکن است ، در انتظار 10 انتقال هیجان انگیز

به گزارش وبلاگ فرافایلی به نقل از مارکا، در حال حاضر، چند نامزد برای تبدیل شدن به انتقال 100 میلیونی بعدی در پنجره جابجایی فعلی یا در تابستان وجود دارد. اعجوبه هایی مانند جود بلینگهام، جوسکو گواردیول و انزو فرناندز در جام دنیای 2022 برجسته بودند و انتظار می رود عملکرد آنها به زودی نتایج بزرگی را برایشان به همراه داشته باشد.

جود بلینگهام (بوروسیا دورتموند)

انتظار می رود که این بازیکن انگلیسی تبدیل به انتقال بزرگ تابستانی گردد و رئال مادرید، لیورپول و منچسترسیتی نامزدهای اصلی جذب هافبک دورتموند باشند. معین نیست که باشگاه بوندسلیگا چه قیمتی برای او معین می نماید، اما انتظار می رود که آنها بیش از 100 میلیون یورو عایدی داشته باشند.

انزو فرناندز (بنفیکا)

هافبک آرژانتینی در تیم بنفیکا که صدرنشین جدول است خوش درخشیده است و اگر در مرحله یک هشتم نهایی کلوب بروژ را شکست دهد، به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان می رسد. اگرچه چلسی می خواست او را در ژانویه جذب کند، اما فرناندز قبل از تابستان جدا نخواهد شد و بند خرید او 120 میلیون یورو معین شده است.

خویچا کوارتسلیا (ناپولی)

ستاره ناپولی با ثبت 9 گل و 10 پاس گل تا به اینجای فصل، توجه رهبران سری آ را ربوده است. چندین تیم کوارتسلیا را زیر نظر دارند که قراردادش تا سال 2027 اعتبار دارد. با این حال، هم خواسته او و هم باشگاه این است که در ناپولی بماند.

ویکتور اوسیمن (ناپولی)

مهاجم پارتنوپی که هم تیمی کواراتسلیاست، در 14 بازی 12 گل به ثمر رسانده است. او 50 میلیون یورو برای ناپولی هزینه کرد و در حال حاضر بیش از 100 میلیون یورو ارزش دارد. قرارداد او در سال 2025 به خاتمه می رسد و اوسیمن قبلاً با تیم هایی مانند بایرن مونیخ یا منچستریونایتد پیوند خورده است.

رافائل لئو (آث میلان)

مهاجم آث میلان در این فصل بار دیگر درخشیده است، زیرا تا به امروز 9 گل و 9 پاس گل به ثمر رسانده است. قرارداد او در سال 2024 به خاتمه می رسد، اما باشگاه قصد تمدید قرارداد او را دارد، قراردادی که شامل بند خرید 150 میلیون یورویی است.

دکلان رایس (وستهام)

کاپیتان وستهام در سن 24 سالگی رهبر این تیم لندنی است و تا به امروز 250 بازی برای چکش ها و تیم ملی انگلیس انجام داده است. قرارداد او تا سال 2024 اعتبار دارد، اما می تواند در تابستان باشگاه را ترک کند زیرا چندین مشتری احتمالی شرایط او را زیر نظر دارند.

جوسکو گواردیول (RB لایپزیگ)

ملی پوش کرواسی به علت سرعت، شخصیت و بازی هوایی در جام دنیای 2022 متمایز بود. تیم او پیشنهاد 80 میلیون یورویی چلسی را در ماه اوت رد کرد.

هری کین (تاتنهام)

مسن ترین بازیکن این فهرست کین 29 ساله است، اما هنوز زمان برای انجام یک انتقال بزرگ وجود دارد. قرارداد او تا سال 2024 اعتبار دارد و بعید است تیم تاتنهام هاتسپر تابستان سال جاری او را در یک انتقال آزاد از دست بدهند. کین که مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته، در این فصل 17 گل به ثمر رسانده است.

دوسان ولاوویچ (یوونتوس)

او سال 2022 را با بازی های چشمگیر برای یوونتوس شروع کرد که تقریباً 80 میلیون یورو برای جذب او از فیورنتینا به تورین پرداخت کرد. مشتریان احتمالی باید 110 میلیون یورو برای جذب او از بانوی پیر خرج نمایند و آرسنال و چلسی او را زیر نظر دارند.

گونکالو راموس (بنفیکا)

این مهاجم 21 ساله در جام دنیای 2022 با هت تریک خود در بازی پرتغال مقابل سوئیس توجه ها را به خود جلب کرد. او در این فصل 17 گل به ثمر رسانده است، اما بنفیکا عجله ای برای جذب او ندارد و بند خرید او 120 میلیون یورو معین شده است.

  • شوکه شدن ژاوی بعد از دستگیری آلوز به جرم تجاوز | عذرخواهی از قربانی به علت اظهارات خبرساز
  • اینفوگرافیک| 10 انتقال گرانقیمت تاریخ فوتبال دنیا| ردپای بارسلونا در 4 انتقال نجومی
منبع: همشهری آنلاین

به "انتقال 100 میلیون یورویی بعدی کدام بازیکن است ، در انتظار 10 انتقال هیجان انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال 100 میلیون یورویی بعدی کدام بازیکن است ، در انتظار 10 انتقال هیجان انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید