فروش فیلم آکوامن 2 احتمالا از مارول ها هم کمتر خواهد بود

به گزارش وبلاگ فرافایلی، طبق آمارها و تحلیل ها، فیلم آکوامن 2 (Aquaman and the Lost Kingdom) که آخرین قسمت از دنیای پیشرفته دی سی است، احتمالا از مارول ها اثر شکست خورده مارول نیز به فروش کمتری خواهد رسید.

فروش فیلم آکوامن 2 احتمالا از مارول ها هم کمتر خواهد بود

بر اساس تحلیل های رسانه ددلاین، آکوامن 2 در برترین حالت، در چهار روز نخست اکران اش تنها 40 میلیون دلار فروش خواهد داشت که برای فیلمی با بودجه ای نزدیک به 300 میلیون دلار (با احتساب هزینه تبلیغات) یک شکست تجاری تمام عیار محسوب می گردد. هفته گذشته هم وانکا با نقش آفرینی تیموتی شالامی و بودجه ای 125 میلیون دلاری در بازار آمریکا به فروشی بالغ بر 39 میلیون دلار دست پیدا نموده بود و آن فیلم حتی حواشی آکوامن 2 را نداشت.

برادران وارنر و دی سی حساب ویژه ای روی فروش آکوامن و پادشاهی گم شده باز نموده بودند زیرا قسمت اول آن حدود 1.1 میلیارد دلار فروخته بود اما این طور که پیداست، این فیلم پس از مارول ها به یک شکست تجاری سنگین دیگر برای فیلم های ابرقهرمانی در سال 2023 تبدیل خواهد شد. مارول ها که با بودجه 274 میلیون دلاری فراوری شده بود، در نهایت با فروش 204 میلیون دلاری به کار خود در باکس آفیس خاتمه داد تا بسیاری از سینمادوستان با این پرسش روبرو شوند که آیا دوران یکه تازی فیلم های پرزرق وبرق ابرقهرمانی در جدول فروش به خاتمه رسیده است؟

پس از اینکه اعلام شد جیمز گان و پیتر سفرن قصد دارند دنیای پیشرفته دی سی را با دنیای نو دی سی جایگزین نمایند، اغلب فیلم های این کمپانی با استقبال خوبی از جانب سینمادوستان روبرو نشده اند و احتمالا آکوآمن هم به سرنوشت فلش دچار خواهد شد مگر اینکه یک معجزه رخ دهد.

قسمت دوم ماجرای آرتور کری را پنج سال پس از فیلم نخست روایت می نماید. در آکوامن جیمز وان درباره پادشاه آتلانتیس شرح داد که چگونه مادرش ملکه آتلانتیس در تمام این سال ها زنده بوده است، در حالی که ارم مخفیانه قصد داشت تاج و تخت را تصاحب کند. در حالی که آکوامن و آخرین پادشاهی آخرین فیلم در ساختار فعلی دنیای پیشرفته دی سی خواهد بود، فقط زمان نشان خواهد داد که آیا جیسون موموآ در آینده به این نقش بازخواهد گشت یا خیر. این بازیگر اخیرا اشاره نمود که شاید به همکاری با دی سی ادامه دهد، اما جیمز گان و پیتر سفرن ممکن است نقش متفاوتی را در دنیای مشترک نو خود به او پیشنهاد دهند.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "فروش فیلم آکوامن 2 احتمالا از مارول ها هم کمتر خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش فیلم آکوامن 2 احتمالا از مارول ها هم کمتر خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید