شهردار منطقه یک تهران معارفه شد، سرمایه گذاری گردشگری درشمال تهران

به گزارش وبلاگ فرافایلی، سید حمید موسوی بعد از ظهر شنبه و در مراسمی با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، مصطفی کاظمی مدیر کل دفتر شهردار تهران، شاپور رستمی معاون هماهنگی امور مناطق شهردار تهران،سیاوش شهریور فرماندار شمیرانات و معاونان و مدیران شهری منطقه یک تهران به عنوان شهردار این منطقه معارفه شد.

شهردار منطقه یک تهران معارفه شد، سرمایه گذاری گردشگری درشمال تهران

شهردار جدید منطقه یک در این مراسم، طی سخنانی گفت: شمال تهران در رویکرد جدید مدیریتی خود از سرمایه گذاری بر سکونت به سمت سرمایه گذاری در گردشگری و خدمات رسانی پیش خواهد رفت.

سید حمید موسوی گفت: حراست از ویژگی های طبیعی و تاریخی این منطقه،بهبود نظام ترافیک ،حفظ توازن کالبدی منطقه،تغییر رویکرد سرمایه گذاری از مسکن به گردشگری وخدماتی ، حفظ ارزش های بافت روستایی منطقه مانند محله های چیذر، درکه و... ،برطرف اغتشاشات بصری، فعال سازی کمیته ایمنی و مناسب سازی در سطح منطقه از اهداف دوره جدید مدیریت شهری در منطقه خواهد بود.

وی گفت: شمال تهران دارای 3 امامزاده (ع)متبرک، هزار شهید و 500جانباز است که ارادت خاصی به آنها داریم و همچنین دارای امکانات زیست محیطی ، رود دره ها و منابع طبیعی بسیاری است که می تواند در اختیار همه شهروندان قر ار بگیرد .

موسوی گفت:این منطقه دارای 61 هکتار پهنه دیپلماتیک و دارای قطعات بزرگ دانه است و قابلیت های بالقوه ای دارد که امیدواریم بتوانیم از همه پتانسیل های آن استفاده بهینه داشته باشیم.

موسوی پیش از قبول این مسئولیت، به عنوان مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران، معاون شهرسازی و معماری منطقه 1، 15 و 21 و قائم مقام شهدار منطقه 15 در شهرداری تهران مشغول به خدمت بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شهردار منطقه یک تهران معارفه شد، سرمایه گذاری گردشگری درشمال تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار منطقه یک تهران معارفه شد، سرمایه گذاری گردشگری درشمال تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید