شاهکار بی ام و در ساخت گرانترین موتورسیکلت جهان

به گزارش وبلاگ فرافایلی، BMW Motorrad در سراسر جهان به دلیل استفاده از روش های ساخت پیشرفته برای تولید برخی از بهترین موتورسیکلت هایی که می توان با پول خرید، از جمله سری GS موتورسیکلت های ماجراجویانه، سری K موتورسیکلت های تورینگ و سری R موتورسیکلت های کلاسیک شناخته می شود.

شاهکار بی ام و در ساخت گرانترین موتورسیکلت جهان

به گزارش وبلاگ فرافایلی ، این شرکت همچنین موتورسیکلت های اسپرت جذابی تولید می کند، از جمله مدل محبوب S1000 RR که اکنون برای ساخت مدل M 1000 RR - یکی از قدرتمندترین موتورسیکلت های با مجوز حرکت در جاده های معمول- تقویت شده است.

بر اساس گزارش روزیاتو، با نگاهی به M 1000 RR، بلافاصله معین می شود که این یک موتورسیکلت ورزشی معمولی نیست. بدنه این موتور کاملاً از فیبر کربن آزمایش شده آیرودینامیکی ساخته شده و دارای باله های بزرگ فیبر کربنی در جلو برای افزایش نیروی رو به پایین است که این تصور را ایجاد می کند که بدون آن ها، موتور هنگام شتاب گیری به سمت عقب واژگون می شود.

موتور چهار سیلندر 999 سی سی تنها یک سانتی متر بزرگ تر از کاوازاکی H2 است، اما پنج اسب بخار قدرت بیشتری تولید می کند و M1000 RR را به نهایت سرعت بیش از 302 کیلومتر در ساعت می رساند. راحتی در این موتورسیکلت اندک است، اگرچه دستگیره های گرم به صورت استاندارد وجود دارند. همان طور که انتظار می رود، بیشتر ویژگی ها از جمله کنترل پرتاب، کنترل لغزش، کنترل کشش دینامیکی، حالت های سواری چندگانه و سیستم ABS Pro عمدتاً متمرکز بر عملکرد موتورسیکلت هستند.

این خودرو به عنوان یک موتورسیکلت مسابقه ای استاندارد 38،740 دلاری، هیچ جایگاه واقعی در جاده به جز رساندن شما به پیست ندارد. آن ها فقط می خواستند بهترین موتورسیکلتی که می توانستند را بسازند، فقط به این دلیل که می توانستند. نتیجه شگفت انگیز است.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "شاهکار بی ام و در ساخت گرانترین موتورسیکلت جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهکار بی ام و در ساخت گرانترین موتورسیکلت جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید