سعید حسنی پور: کادرفنی تیم ملی از عملکرد بازیکنان در لیگ جهانی امارات رضایت دارد، کسب سهمیه المپیک یک پروسه بلند مدت است

به گزارش وبلاگ فرافایلی، مربی تیم ملی کاراته گفت: لیگ جهانی امارات را به خوبی پشت سر گذاشتیم و کادرفنی تیم ملی از عملکرد بچه ها رضایت دارد.

سعید حسنی پور: کادرفنی تیم ملی از عملکرد بازیکنان در لیگ جهانی امارات رضایت دارد، کسب سهمیه المپیک یک پروسه بلند مدت است

سعید حسنی پور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی وبلاگ فرافایلی، در مورد مسابقات لیگ جهانی کاراته وان امارات گفت: این مسابقات دومین مرحله مسابقات لیگ جهانی در سال 2019 بود. با توجه به اینکه در سال منتهی به المپیک هستیم، تمام کشورها با تمام توان و قدرت خود در مسابقات لیگ جهانی شرکت می نمایند و بازیکنان برای کسب سهمیه المپیک کوشش می نمایند. همین دلایل به خوبی نشان خواهد داد که هر مسابقه حکم یک دیدار فینال را خواهد داشت و بهترین های جهان برای کسب بهترین نتیجه در حال مبارزه کردن با یکدیگر هستند.

وی در مورد عملکرد نمایندگان کاراته ایران بیان کرد: خدا را شکر مسابقات لیگ جهانی امارات را نیز به خوبی پشت سر گذاشتیم و کادرفنی تیم ملی از عملکرد بچه ها در لیگ جهانی امارات رضایت دارد. البته اشکالاتی نیز وجود دارد که باید رفع گردد تا در مسابقات مراحل بعدی لیگ جهانی عملکرد بهتری داشته باشیم. قطعا در مسابقات لیگ جهانی اتریش و مراحل بعد عملکرد ما بهتر نیز خواهد شد.

مربی تیم کاراته تاکید نمود: اینکه یک بازیکن در یک مرحله لیگ جهانی نتیجه خیلی خوبی کسب و یک بازیکن نتیجه خوبی نمی گیرد، ملاکی برای کسب سهمیه توسط بازیکن پیروز و عدم کسب سهمیه توسط بازیکن ناپیروز نیست. کسب سهمیه المپیک یک پروسه بلند است و بازیکنان باید در این کورس خود را حفظ نمایند و در هیچ مسابقه ای بدون برنامه حاضر نشوند. بازیکنان ما حتی در صورت شکست در مراحل ابتدایی و حضور در مرحله شانس مجدد، باید باز هم با تمام توان،انگیزه و تمرکز به کار خود ادامه بدهد. هر تک مسابقه در پروسه کسب سهمیه المپیک امتیاز دارد و چه بسا روز آخر همین تک امتیازات باعث کسب سهمیه یا عدم سهمیه المپیک گردد.

حسنی پور خاطر نشان کرد: بازیکنان ما تا آخرین لحظه باید امید داشته باشند و حتی از تک مسابقات نیز غافل نشوند و با تمام تمرکز این کورس را پشت سر بگذارند تا بتوانیم از تمام فرصت ها استفاده و هر سه سهمیه المپیک را کسب و در توکیو برای ورزش کشور افتخارآفرینی کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سعید حسنی پور: کادرفنی تیم ملی از عملکرد بازیکنان در لیگ جهانی امارات رضایت دارد، کسب سهمیه المپیک یک پروسه بلند مدت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید حسنی پور: کادرفنی تیم ملی از عملکرد بازیکنان در لیگ جهانی امارات رضایت دارد، کسب سهمیه المپیک یک پروسه بلند مدت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید