ستاره لیگ پشت ترافیک کشنده تیم کی روش ، یک بازیکن و پنج مدعی در تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش وبلاگ فرافایلی، دروازه بان تیم آلومینیوم عملکرد درخشانی در این فصل داشته و آمار فوق العاده ای را در لیگ برتر به ثبت رسانده است.

ستاره لیگ پشت ترافیک کشنده تیم کی روش ، یک بازیکن و پنج مدعی در تیم ملی فوتبال ایران

7کلین شیت در 10مسابقه؛ علیرضا بیرانوند با این آمار فوق العاده، هنوز به تنهایی پیروز ترین گلر این فصل فوتبال ایران نیست، چرا که سنگربان دیگری نیز در لیگ برتر، دقیقا چنین آماری خلق نموده است. حسین پورحمیدی تنها در 3مسابقه این فصل گل خورده و تنها در یک بازی، بیشتر از یک گل دریافت نموده است. او در 5هفته اخیر، حتی اجازه عبور یک توپ از خط دروازه اش را نیز نداده است. این اتفاق در حالی رقم خورده که اراکی ها در این 5هفته، با تیم های قدرتمندی مثل سپاهان و استقلال بازی نموده اند.

  • عکس| ستاره های محبوب کی روش ناپدید شدند! | خداحافظی 6 بازیکن با رویای جام جهانی قطر

شاید اهمیت کار پورحمیدی، حتی از بیرو نیز بیشتر باشد. چرا که بیرو این آمار را با پرستاره ترین خط دفاعی لیگ ساخته و پورحمیدی چنین امتیازی ندارد. او در مجموع، سیوهای بیشتری نیز از بیرانوند داشته است و تا اینجا می توان از این گلر، به عنوان برترین دروازه بان این فصل لیگ برتر نام برد. با این آمار، شاید انتظار می رود پورحمیدی حداقل به اردوی ارزیابی تیم ملی دعوت گردد اما ترافیک وحشتناک پست دروازه بانی در تیم ملی، عملا اجازه چنین اتفاقی را نمی دهد.

همین حالا 5دروازه بان مدعی حضور در جام جهانی قطر هستند و همه آنها نیز شایستگی رفتن به این تورنمنت را دارند. این اتفاق، کار گلرهای جوان لیگ را برای رسیدن به تیم ملی سخت می نماید اما بدون شک چنین جوی، درنهایت به پیشرفت همه سنگربان های فوتبال ایران ختم خواهد شد. پورحمیدی هم با حفظ این روند فوق العاده تا انتها فصل، می تواند به حضور در تیم ملی امیدوار باشد. او زیرنظر مهدی رحمتی، یکی از برترین گلرهای تاریخ لیگ برتر بازی می نماید و همین مسئله، فرصت خوبی برای رسیدن به تکامل در اختیارش قرار خواهد داد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ستاره لیگ پشت ترافیک کشنده تیم کی روش ، یک بازیکن و پنج مدعی در تیم ملی فوتبال ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره لیگ پشت ترافیک کشنده تیم کی روش ، یک بازیکن و پنج مدعی در تیم ملی فوتبال ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید