رقابت ملی پوشان ایران در دور مقدماتی

به گزارش وبلاگ فرافایلی، مسابقات کانواسلالوم قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و کاپ آزاد آسیا از امروز 29 اردیبهشت در پاتایا تایلند شروع شد.

رقابت ملی پوشان ایران در دور مقدماتی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ فرافایلی، ملی پوشان ایران با رقابت در دور مقدماتی مسابقات کانواسلالوم قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و کاپ آزاد آسیا در تایلند به نیمه نهایی راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات کانواسلالوم قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و کاپ آزاد آسیا از امروز 29 اردیبهشت در پاتایا تایلند شروع شد. در روز نخست قایقرانان در دور مقدماتی به مصاف هم رفتند.

امیرمحمد فتاح پور در دور مقدماتی کایاک اسلالوم مسابقات کاپ آزاد تایلند، در رقابت با قایقرانان چین، ژاپن، تایلند و هنگ کنگ پس از نمایندگان ژاپن و چین سوم شد.

فتاح پور فردا در دور نیمه نهایی و فینال رقابت خواهد نمود.

محمد مهدوی نیا در کانواسلالوم زیر 23 سال مردان با 17 رقیب از چین، هند، ژاپن، قزاقستان، تایلند، چین تایپه و ازبکستان مسابقه داد و در انتها در رده دوازدهم نهاده شد و راهی نیمه نهایی شد. در این رقابت نمایندگان قزاقستان، چین و ژاپن اول تا سوم شدند.

مهدوی نیا یکشنبه در دور نیمه نهایی رقابت خواهد نمود.

ملیکا سماکی در کایاک اسلالوم زیر 23 سال بانوان با 12 قایقران از چین، هند، قزاقستان، سنگاپور و تایلند رقابت کرد و در انتها با زمان 111.28 ثانیه در رده هشتم نهاده شد و راهی نیمه نهایی شد. در این رقابت نمایندگان نتایلند، چین و قزاقستان اول تا سوم شدند.

سماکی یکشنبه در دور نیمه نهایی رقابت خواهد نمود.

مسابقات کانواسلالوم قهرمانی زیر 23 سال و جوانان و کاپ آزاد آسیا از امروز در تایلند شروع شده و تا یکشنبه 31 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رقابت ملی پوشان ایران در دور مقدماتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت ملی پوشان ایران در دور مقدماتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید