رضا لک: سلیمانی علیه گیتی پسند گزارش می نویسد و به صورت علنی با ما دشمنی می نماید

به گزارش وبلاگ فرافایلی، رضا لک، سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان معتقد است که دبیر کمیته فوتسال علیه این باشگاه، گزارش می نویسد و برای صدور هر چه زودتر حکم به کمیته انضباطی اصرار می نماید.

رضا لک: سلیمانی علیه گیتی پسند گزارش می نویسد و به صورت علنی با ما دشمنی می نماید

رضا لک در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ فرافایلی، درباره تساوی بدون گل تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان مقابل مس سونگون در دیدار رفت فینال لیگ برتر فوتسال گفت: شرایط فینال با سایر دیدارها متفاوت است. شاهد یک بازی سخت و درگیرانه بودیم و دو تیم کوشش می کردند اشتباه اول را مرتکب نشوند. همین باعث شد مسابقه در ابتدا درگیرانه باشد و هر دو تیم در نیمه نخست پنج خطا مرتکب شدند.

تساوی با مس در تبریز نتیجه بدی نیست

وی با اشاره به بازی پایاپای دو تیم در نیمه نخست توضیح داد: حدود 12 دقیقه از نیمه دوم بهتر از مس بودیم و فرصت های خوبی داشتیم. مس هم چند دقیقه ما را تحت فشار قرار داد. می توانستیم با موقعیت هایی که داشتیم به پیروزی برسیم، اما بچه ها کوشش خود را کردند و از آنها تشکر می کنم. تساوی با تیم خوب مس در جوی که تماشاگران تبریزی ایجاد کردند، نتیجه بدی نیست. باید ریکاوری کنیم و به تمرینات برگردیم تا بازی باکیفیت تری در اصفهان ارائه کنیم.

بازی درگیرانه بود

سرمربی گیتی پسند درباره حاشیه های این مسابقه و درگیری یکی از تماشاگران با دروازه بان دوم گیتی پسند اظهار داشت: بازی درگیرانه بود. زمانی که با مس سونگون بازی می کنیم، تمرکز این تیم و بازیکنانش روی این است که محکم بازی نمایند. با این حال اتفاق خاصی رخ نداد و تنها بعضی خطاهای خطرناک رخ داد که داور می توانست زودتر اعلام یا بازیکنان را جریمه کند.

طرفداران مس به خوبی از تیم خود حمایت کردند

لک ضمن تمجید از طرفداران مس سونگون به وبلاگ فرافایلی گفت: یکی از طرفداران مس در اواخر نیمه اول با دروازه بان ذخیره ما درگیر شد که به جز این اتفاق، بازی حاشیه دیگری نداشت. کنترل این همه تماشاگر با وجود حساسیت مسابقه سخت بود. تماشاگران آذربایجانی به خوبی از مس حمایت کردند و به تیم حریف فحاشی نکردند. در مجموع جو سالن شهید پورشریفی خوب بود.

سلیمانی علیه گیتی پسند گزارش می نویسد و اصرار می نماید هر چه زودتر حکمش را بگیرد

وی در مورد صدور حکم کمیته انضباطی در روز بازی گیتی پسند مقابل مس سونگون و محرومیت تماشاگران اصفهانی از بازی برگشت گفت: دلیل این احکام، گزارش هایی است که سلیمانی (دبیر کمیته فوتسال) دو هفته پیاپی به کمیته انضباطی می دهد و اصرار می نماید که هر چه زودتر رأی را بگیرد. من در این باره، خبر موثق دارم. سلیمانی علیه تیم ما گزارش می نویسد و اصرار می نماید که حکمش را از کمیته انضباطی بگیرد. من دلیل قانع نماینده ای برای این اتفاق پیدا نمی کنم.

سلیمانی علناً با گیتی پسند دشمنی می نماید

سلیمانی هفته گذشته هم اصرار کرد که حکم حتماً برای این بازی صادر گردد و این اتفاق روز گذشته رخ داد.، سرمربی گیتی پسند با بیان این جمله توضیح داد: نمی دانم چرا درخصوص اتفاقات دیدارهای گیتی پسند برابر سن ایچ ساوه و حفاری اهواز، هنوز حکمی صادر نشده است. این اتفاقات نشان می دهد که سلیمانی علناً با باشگاه گیتی پسند دشمنی می نماید. خیلی بد است که یک مسئول متوجه این موضوع نباشد که امکان ندارد فینال بدون تماشاگر برگزار گردد.

برگزاری فینال بدون تماشاگران، کیفیت بازی را می گیرد

لک با اشاره به جلسه روز یکشنبه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با مدیران باشگاه گیتی پسند اظهار داشت: امیدوارم حکم محرومیت تماشاگران لغو گردد. چون اولین بار در دنیا است که یک فینال بدون حضور طرفداران برگزار می گردد. این اتفاق کیفیت بازی را می گیرد.

اجازه نمی دهیم فینال در سالنی غیر از پیروزی برگزار گردد

وی درباره اینکه گفته می گردد سازمان لیگ فوتسال با برگزاری بازی برگشت فینال لیگ برتر در سالن پیروزی اصفهان مخالفت نموده و بازی در سالن دیگری برگزار می گردد، گفت: اجازه نمی دهیم این اتفاق رخ دهد. سالن پیروزی یکی از استانداردترین سالن های کشور است و تیم ملی ایران بارها با تیم های دیگر در این سالن بازی نموده است. حدود 10 ماه است که در این سالن بازی و تمرین می کنیم. مگر می گردد سالن بازی را تغییر دهند؟ امیدوارم با درایت اعضای کمیته انضباطی، مشکل محرومیت تماشاگران در بازی برگشت فینال حل گردد و تماشاگران دو تیم به سالن بیایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "رضا لک: سلیمانی علیه گیتی پسند گزارش می نویسد و به صورت علنی با ما دشمنی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا لک: سلیمانی علیه گیتی پسند گزارش می نویسد و به صورت علنی با ما دشمنی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید