داورزنی: لیگ برتر فوتبال تا 23 مرداد آغاز می شود، 6 ورزشگاه برای برگزاری مسابقات آماده است

به گزارش وبلاگ فرافایلی، محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از آغاز نوزدهمین دوره مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور تا بیست وسوم مرداد ماه خبر داد.

داورزنی: لیگ برتر فوتبال تا 23 مرداد آغاز می شود، 6 ورزشگاه برای برگزاری مسابقات آماده است

به گزارش وبلاگ فرافایلی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان امروز (پنجشنبه) در مراسم افتتاح خانه تیراندازی شهر محمدیه استان قزوین گفت: فدراسیون فوتبال زمان قرعه کشی نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر را ظرف امروز و فردا اعلام می کند و مسابقات هم نهایتاً بیستم تا بیست و سوم مرداد آغاز می شود.

وی با بیان اینکه استادیوم آزادی تهران 99 درصد برای برگزاری مسابقات آماده شده است، تأکید کرد: استادیوم های یادگار امام(ره) تبریز، نقش جهان و فولادشهر اصفهان، فولاد اهواز و تختی آبادان هم آماده شده اند. دغدغه ما استادیوم های شهید وطنی قائم شهر و شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان بود که نصب صندلی، تکمیل ورودی ها و رختکن استادیوم قائم شهر با پیگیری های استاندار به سرانجام رسیده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با ابراز اینکه فدراسیون فوتبال برای برگزاری مسابقات، نصب صندلی، فروش الکترونیکی بلیت، نصب دوربین های امنیتی و گیت های ورودی را الزامی کرده است، گفت: به جز گیت های ورودی مابقی کار ها در این استادیوم ها اجرا شده است. دو استادیوم جم بوشهر و مسجدسلیمان هنوز مشکل شان حل نشده است که در صورت آماده نشدن، مسابقات تیم های پارس جنوبی و نفت در مرکز استان برگزار خواهد شد.

داورزنی درباره پرداخت پاداش قهرمانان ورزشی شرح داد: پاداش قهرمان مسابقات آسیایی و پاراآسیایی جارکارتا پرداخت شده و پاداش سایر مسابقات جهانی هنوز به قهرمانان داده نشده است. پاداش سایر رشته ها در مسابقات آسیایی و قهرمانی جهان را هم ان شاءالله تا سرانجام سال پرداخت خواهیم کرد.

وی تکمیل سالن های شش هزارنفری در اولویت معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزیر ورزش و جوانان، تکمیل طرح های نیمه تمام و با بیش از 60 درصد پیشرفت را در اولویت دانست و گفت: تکمیل سالن های شش هزارنفری هم در اولویت تکمیل قرار دارند. این سالن ها مانند سالن های شش هزارنفری ارومیه و اردبیل می توانند میزبان مسابقات جهانی باشند. همواره سه تا چهار هزار طرح نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که با توجه به محدودیت ها و براساس اولویت آنها را به بهره برداری خواهیم رساند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان راه چاره دیگر فدراسیون برای افتتاح طرح های نیمه تمام را استفاده از ظرفیت مردمی و مشارکت بخش خصوصی طبق ماده 27 بیان نمود. داورزنی در این رابطه گفت: امسال بیش از 700 طرح ورزشی در کشور افتتاح شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تجهیز سالن و مجموعه های ورزشی وظیفه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است، گفت: این شرکت به صورت عمومی فقط زیرساخت های ورزشی را فراهم می کند و تجهیز آنها وظیفه فدراسیون ها و هیئت های ورزشی است.

براساس این گزارش، امروز با حضور داورزنی خانه تیراندازی شهر محمدیه به بهره برداری رسید و همچنین تجهیزات 25 خانه روستایی به روستا های استان قزوین ارسال شد. شرکت در مجمع سالیانه فدراسیون تیراندازی و دیدار با استاندار قزوین از دیگر برنامه های سفر داورزنی به قزوین است.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "داورزنی: لیگ برتر فوتبال تا 23 مرداد آغاز می شود، 6 ورزشگاه برای برگزاری مسابقات آماده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: لیگ برتر فوتبال تا 23 مرداد آغاز می شود، 6 ورزشگاه برای برگزاری مسابقات آماده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید