دانش خود از موسیقی بازی ها را با این اپ محک بزنید

به گزارش وبلاگ فرافایلی، احتمالا این روزها نام Wordle را شنیده اید. محبوبیت این بازی پازل محور با موضوع کلمات باعث شده تا بازی های مختلفی با سبک مشابه در ماه های اخیر عرضه شوند. یکی از این بازی ها Heardle است که شما را مجبور می نماید که با گوش دادن به چند ثانیه از یک آهنگ، نام آن را پیدا کنید. این یکی از محبوب ترین بازی های منتشر شده مشابه Wordle محسوب می گردد که در بین هواداران سبک پازل بر سر زبان ها افتاده است.

دانش خود از موسیقی بازی ها را با این اپ محک بزنید

حال از Heardle نسخه ا ساخته شده است که تنها بر موسیقی موجود در بازی ها تمرکز دارد. اگر از موسیقی لذت می برید و با آهنگ های مختلف آشنایی دارید، به خصوص وقتی صحبت از موسیقی بازی های ویدیویی به میان می آید، حتما باید Videogame Heardle را تجربه کنید. همچون Heardle، شما با گوش دادن به تنها یک ثانیه از آهنگ بازی را آغاز می کنید. اگر حدس شما اشتباه باشد یا به طور کلی نتوانید آهنگ را حدس بزنید، یک ثانیه دیگر از آهنگ پخش می گردد.

شما در مجموع شش بار می توانید این کار را انجام دهید و پس از آن پاسخ به همراه موسیقی کامل آشکار خواهد شد. جالب است بدانید که برخلاف ساده بودن فرایند بازی، حتی بزرگترین هواداران موسیقی بازی های ویدیویی نیز احتمالا در تشخیص آهنگ های خاص با مشکل روبرو خواهند شد، اما خوشبختانه در بازی تنها چیزی که باید حدس بزنید نام بازی است و عنوان آهنگ اهمیتی ندارد. لازم به ذکر است که هر روز یک پازل تازه قرار می گیرد که دانش شما از موسیقی بازی ها را می سنجد و به معنای واقعی شما را به چالش می کشد.

از طرفی فرایند ساخت بازی Videogame Heardle نیز در نوع خود خنده دار و جالب است. از این بازی به عنوان یک کلون از Joywave Heardle یاد می گردد، در حالی که Joywave Heardle نیز یک نسخه مشابه از K-Pop Heardle است. K-Pop Heardle نیز کلون دیگری از Heardle است که خود یک ادای احترام محترمانه به Wordle است.

جالب است بدانید که یکی از هواداران سونیک یک نسخه از Heardle ساخته است که صرفا به این مجموعه اختصاص داده شده است و از همان قوانین اصلی بازی پیروی می نماید. به طور مشابه، Resident Evil Heardle دانش شما را از آهنگ های سری ترس و بقای کپکام آزمایش می نماید و برای هواداران بازی های نقش آفرینی کمپانی اسکوئر انیکس، نسخه های مختلفی از Heardles برای سری فاینال فانتزی و کینگدام هارتس وجود دارند. بعلاوه یک مورد به موسیقی متن ماجراهای متعدد شخصیت محبوب کربی اختصاص داده شده است.

در نهایت شما می توانید بازی Viderogame Heardle را از این نشانی تجربه کنید.

منبع: PC Gamer

منبع: دیجیکالا مگ

به "دانش خود از موسیقی بازی ها را با این اپ محک بزنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش خود از موسیقی بازی ها را با این اپ محک بزنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید