خبرنگاران کاهش انواع آسیب ها نتیجه توسعه ورزش روستایی در کهگیلویه و بویراحمد است

به گزارش وبلاگ فرافایلی، یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کاهش انواع آسیب ها از جمله در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی یکی از نتایج مهم توسعه ورزش روستایی در این استان است.

خبرنگاران کاهش انواع آسیب ها نتیجه توسعه ورزش روستایی در کهگیلویه و بویراحمد است

سید محمدتقی علوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ فرافایلی گفت: حدود نیمی از جمعیت 713 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد را روستائیان تشکیل می دهند و نمی توان سهم چشمگیر آنان در عرصه ورزش این استان را نادیده گرفت.

وی اضافه نمود: دولت برای رونق ورزش روستایی در تمامی استان های کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد تاکنون از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: حق مسلم روستائیان این استان است که از امکانات و زیرساخت های مناسب ورزشی برخوردار باشند.

علوی مطرح نمود: هزینه کردن در ورزش نوعی سرمایه گذاری برای یاری به ارتقای روزافزون امید به زندگی و سلامت عمومی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد است.

وی ابراز داشت: ورزش عامل اتحاد، انسجام، همدلی، همبستگی و افزایش غرور ملی است و باید با برنامه ریزی مدون زمینه توسعه بیش از پیش آن در کشور و کهگیلویه و بویراحمد را فراهم کرد.

کهگیلویه و بویراحمد افزون بر 50 هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف دارد.

7535/3239

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کاهش انواع آسیب ها نتیجه توسعه ورزش روستایی در کهگیلویه و بویراحمد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کاهش انواع آسیب ها نتیجه توسعه ورزش روستایی در کهگیلویه و بویراحمد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید