حفاظت از اطلاعات کاربران سامسونگ در هنگام تعمیر با قابلیت تازه Repair Mode

به گزارش وبلاگ فرافایلی، سامسونگ به تازگی ویژگی جدیدی برای حفاظت از اطلاعات کاربران در حین تعمیر دستگاه آن ها معرفی نموده است. این ویژگی که Repair Mode نام دارد، ابتدا به سری گوشی های گلکسی S21 در کره جنوبی و پس از آن به بسیاری از برترین گوشی های سامسونگ راه پیدا خواهد نمود.

حفاظت از اطلاعات کاربران سامسونگ در هنگام تعمیر با قابلیت تازه Repair Mode

به گزارش وبلاگ فرافایلی، ویژگی نو به منظور جلوگیری از هرگونه تجاوز احتمالی به حریم خصوصی کاربران در تعمیرگاه های تلفن همراه ارائه شده است. از جمله این حوادث می توان به سرقت اطلاعات از گوشی پیکسل 5a یک طراح بازی در حین تعمیر گوشی او اشاره نمود. تعمیرکار توانسته بود به اطلاعات شخصی او در گوگل درایو، جیمیل، عکس ها، حساب ایمیل پشتیبان و Dropbox دسترسی پیدا کند.

با ارائه سرویس حالت تعمیر، سامسونگ امیدوار است که این اتفاق دیگر برای کاربران تلفن همراه نیفتند. این ویژگی دستگاه شما را پیش از ارسال برای تعمیر در حالت قفل قرار می دهد. در این حالت تکنسین ها دسترسی نسبتاً محدودی به برنامه ها خواهند داشت. آن ها فقط می توانند به برنامه های اصلی که به فرآیند تعمیر تلفن یاری می نمایند، دسترسی داشته باشند. این قابلیت از دسترسی به تصاویر، فایل های شخصی و پیغام های خصوصی جلوگیری می نماید.

قابلیت Repair Mode را می توان از قسمت Settings و Battery and Device Care فعال کرد. پس از فعالسازی این ویژگی دستگاه یک بار خاموش و روشن شده و تصاویر، حساب ها و پیغام ها قفل می شوند. سرویس نو یکی از مهم ترین مسائل امنیتی کاربران سامسونگ را رفع خواهد نمود و یک تغییر خوشایند به شمار میرود.

منبع: androidcentral

منبع: فرارو

به "حفاظت از اطلاعات کاربران سامسونگ در هنگام تعمیر با قابلیت تازه Repair Mode" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حفاظت از اطلاعات کاربران سامسونگ در هنگام تعمیر با قابلیت تازه Repair Mode"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید