ثبت تا به امروز 474 مورد ابتلا به کرونا در خوزستان ، اهواز در صدر ابتلا

به گزارش وبلاگ فرافایلی، خبرنگاران/خوزستان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز از ثبت 30 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در خوزستان در 24 ساعت گذشته خبر داد.

ثبت تا به امروز 474 مورد ابتلا به کرونا در خوزستان ، اهواز در صدر ابتلا

دکتر علی احسان پور امروز 4 فروردین ماه گفت: در 24 ساعت گذشته 30 مورد جدید ابتلا به کروناویروس در استان خوزستان به ثبت رسیده که به تفکیک، اهواز 16 مورد، دزفول سه مورد، بهبهان، رامهرمز، شوشتر و ماهشهر هر کدام دو مورد و شهرستان های باوی، کارون و مسجدسلیمان هر کدام یک مورد ابتلا داشته اند.

به گزارش وبلاگ فرافایلی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز افزود: متاسفانه در 24 ساعت گذشته دو نفر از مبتلایان جان خود را از دست دادند و فوت شدگان کروناویروس در خوزستان به 61 نفر افزایش یافت.

وی بیان نمود: تا به امروز 281 بیمار مبتلا از این بیماری بهبود یافته و 132 نفر هم در بخش های درمانی استان خوزستان در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

احسان پور افزود: از مردم انتظار داریم با رعایت توصیه های بهداشتی و پرهیز از مسافرت و دید و بازدید، وزارت بهداشت را در ارائه بهتر خدمات همراهی کنند.

به گزارش وبلاگ فرافایلی به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اهواز، از ابتدای ثبت کروناویروس تا امروز، 474 مورد قطعی ابتلا در استان خوزستان شناسایی شده که از این تعداد، اهواز بیشترین موارد ابتلا را ثبت کرده است.

آمار قطعی ابتلا به کروناویروس در خوزستان از ابتدا تا امروز 4 فروردین ماه، 474 مورد بوده است. موارد ابتلا به تفکیک شهرهای استان خوزستان، شامل اهواز 161 مورد، دزفول 41 مورد، آبادان 38 مورد، خرمشهر 35 مورد، اندیمشک 33 مورد و ماهشهر 30 مورد بوده است.

شوشتر نیز 29 مورد، شادگان 17 مورد، مسجدسلیمان 13 مورد، شوش 12 مورد، بهبهان 11 مورد و رامهرمز و باوی هر کدام 10 مورد ابتلا داشته اند.

در کارون نیز هفت مورد، ایذه پنج مورد، هندیجان و امیدیه هر کدام چهار مورد، حمیدیه، رامشیر و گتوند هر کدام سه مورد و اندیکا دو مورد ابتلا ثبت شده است. باغملک، دشت آزادگان و آغاجاری نیز هر کدام یک مورد ابتلا داشته اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ثبت تا به امروز 474 مورد ابتلا به کرونا در خوزستان ، اهواز در صدر ابتلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت تا به امروز 474 مورد ابتلا به کرونا در خوزستان ، اهواز در صدر ابتلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید