تصاویر ، گرانترین ماشین در حراج خودروهای خارجی توقیفی گمرک را ببینید

به گزارش وبلاگ فرافایلی، خودروهای خارجی توقیف شده در گمرک مدتی قبل به حراج گذاشته شدند؛ اما از میان این خودروها کدامیک توانست لقب گرانترین ماشین را به خود اختصاص دهد؟

تصاویر ، گرانترین ماشین در حراج خودروهای خارجی توقیفی گمرک را ببینید

به گزارش وبلاگ فرافایلی به نقل از گجت نیوز، اخیرا خودروهای خارجی توقیف شده در گمرک به شکل رسمی به حراج گذاشته شدند. در میان خودروهای وارداتی مختلف تعدادی از خودروهای پورشه ماکان مدل 2017 توانستند لقب گران ترین خودروهای به جای مانده در گمرک را از آن خود نمایند.

لازم به ذکر است در حال حاضر پورشه ماکان مدل 2017 در بازار ایران با قیمت حدود 8 تا 9 میلیارد تومان به فروش می رسد و به همین علت باید آن را یکی از گرانترین خودروهای موجود در بازار کشورمان دانست.

گرانترین ماشین در حراج خودروهای خارجی توقیف شده

پورشه ماکان مدل 2017 که قبل از ممنوعیت طرح واردات به بازار ایران راه پیدا نموده در میان تمام پورشه های موجود در بازار از محبوبیت زیادی برخوردار است. این شاسی بلند که در دو مدل پایه اس و توربوشارژ وارد بازار ایران شده را می توان یکی از برترین شاسی بلندهای بازار ایران نیز دانست؛ چرا که از سیستم تعلیق، سیستم چهار چرخ محرک و فرمان بسیار باکیفیتی بهره می برد.

مدل پایه پورشه ماکان مدل 2017 از یک موتور 3 لیتری خورجینی بهره می برد که قدرتی برابر با 340 اسب بخار و گشتاور 460 نیوتن متر را به همراه دارد. قدرت فراوری شده از این پیشرانه نیز به وسیله گیربکس 7 سرعته به تمام چرخ ها منتقل می گردد. این مدل ظرف مدت 6.5 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می نماید.

مدل توربوشارژ این خودرو نیز به یک موتور 6.3 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می تواند قدرتی برابر با 400 اسب بخار و گشتاور 550 نیوتن متر را به فراوری برساند. این مدل به علت قدرت بیشتر می تواند ظرف مدت 4.4 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و لقب سریع ترین شاسی بلند بازار را از آن خود کند. قدرت فراوریی این نسخه نیز مانند مدل پایه به وسیله گیربکس 7 سرعته به تمام چرخ ها منتقل می گردد.

  • پیشروی قیمت ها در بازار خودرو | جدیدترین قیمت پراید، کوییک، دنا و انواع پژو
منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، گرانترین ماشین در حراج خودروهای خارجی توقیفی گمرک را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، گرانترین ماشین در حراج خودروهای خارجی توقیفی گمرک را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید