تصاویر ، سوپر ویلای ضدگلوله 400 میلیارد تومانی در تهران! ، این خانه متری 531 میلیون تومان است

به گزارش وبلاگ فرافایلی، در این گزارش به آنالیز قیمت خانه های لاکچری در منطقه ها لوکس نشین پرداخته شده است. این ویلا در تهران با 1500 متر زیربنا به صورت تریبلکس، شیشه پنجرها وارداتی اتریش، ضد گلوله، آسانسور با ویو ابدی لاکچری 400 میلیارد تومان قیمت دارد.

تصاویر ، سوپر ویلای ضدگلوله 400 میلیارد تومانی در تهران! ، این خانه متری 531 میلیون تومان است

به گزارش وبلاگ فرافایلی به نقل از توسعه نیوز، قیمت مسکن در منطقه ها مختلف تهران به مقدار متراژ، امکانات و منطقه بالا رفته است. در بعضی از منطقه ها تهران به قدری افزایش قیمت به چشم می خورد که هوش از سرمان می پرد. منطقه یک تهران همواره جزء منطقه ها گران مرکز به حساب می آمد به خصوص بعضی از این منطقه ها که همواره محل سکونت لاکچری ها بوده است.

در کنار تمام امکانات و ویژگی های مثبتی که این منطقه ها دارد اما بیشتر آن ها در حاشیه ترافیک سنگین تهران هستند و دسترسی به آن ها بسیار سخت است اما عده ای تنها به نام و منطقه توجه می نمایند و با سر بالا و افتخار نام منطقه سکونت خود را بیان می نمایند. یکی از این منطقه ها خیابان فرشته، اندرزگو، الهیه، نیاوران و زعفرانیه است که قیمت های عجیبی هم برای فروش و اجاره مسکن دارند.

نیاوران و زعفرانیه جزء قدیمی ترین محله های تهران به حساب می آیند که به گفته بسیاری از کارشناسان تلفیق سنت و مدرنیته است. در گذشته از روستاهای تهران به حساب می آمد اما در حال حاضر جزء منطقه ها مرفه نشین است. سبک خاص ساخت و ساز در این منطقه ها قیمت خانه در این محله را افزایش داده است که در ادامه به آنالیز قیمت بعضی از آن ها می پردازیم.

در یک آگهی خانه 450 متری نوساز در زعفرانیه با 4 اتاق خواب 239 میلیارد تومان قیمت گذاری شده است. این خانه متری 531 میلیون تومان است. در تبلیغ این خانه معماری فاخر و مدرن با متریال برند آن را نسبت به دیگر خانه ها متمایز نموده است. مجموعه آبی مجزا، کارواش، روف گاردن، سالن GYM، سالن اسکواش، سینما، سالن بازی کودک، هلی پد از مشاعات این خانه است.

خانه ای 370 متری در عمارت سوپر لاکچری نیاوران با 4 خواب مستر و وان جکوزی در تاپ ترین لوکیشن نیاوران 140 میلیارد تومان به فروش می رود. قیمت متری این خانه 378 میلیون تومان است.

در آگهی های بسیاری پیش فروش خانه های لاکچری هم دیده می گردد. در یکی از این آگهی ها واحد 380 متری نیمه ساخت در نیاوران با سود 100 درصدی به فروش می رسد. ویژگی های مختلفی برای تبلیغ این خانه آمده است که مشاعات هتل5ستاره ،لوکیشن عالی با بن بست دنج و نگهبانی3شیفت، سالن اجتماعات، بیلیارد، بولینگ، سالن سینما، 5خواب نور مستقیم و منظره ابدی تهران و کوهستان مواردی از آن است. این خانه 68 میلیارد و چهارصد هزار تومان با تقسیط 20 ماهه است.

بعد از زعفرانیه و نیاوران به سراغ خانه های الهیه و فرشته می رویم در این منطقه ها هم با خانه های گران قیمت و عجیب مواجهیم. در آگهی خانه ای 280 متری در منطقه فرشته 3 خواب 101 میلیارد تومان به فروش گذاشته شده است. این آپارتمان در یک ساختمان 12 طبقه قرار گرفته است. ساختمان دارای 8 طبقه مسکونی و 4 طبقه مشترک است و دارای لابی با ارتفاع سقف 7 متر، لابی من 24 ساعته با تکنسین ها برای رفع کردن مسائل فنی، استخر، سونا، جکوزی، روف گاردن، سالن سینما و یک جکوزی دیگر در پشت بام است. آشپزخانه با کابینت های ایتالیایی از ویژگی های این خانه به شمار میرود که در تبلیغ این آگهی آمده است.

آگهی دهنده دیگری خرید آپارتمان 470 متری در یکی از منطقه ها الهیه را فرصتی طلایی به حساب آورده است. این فرصت طلایی 180 میلیارد تومان برای خریدار آب می خورد یعنی متری 376 میلیون تومان! برای ویژگی های این خانه برند بودن این ساختمان ذکر شده است.

در غرب تهران خانه های ویلایی ایران زمین جزء خانه های لاکچری و گران به حساب می آیند که افراد زیادی برای خرید آن هزینه هنگفتی می نمایند. خانه های ویلایی این منطقه هم دست کمی از قیمت خانه در الهیه و زعفرانیه ندارد که در ادامه به بعضی از آن ها می پردازیم.

کاخ ویلای دوبلکس، عمارتی بسیار مجلل و شیک در شهرک غرب که در آگهی قید شده است با 700 متر زمین و 1000متر بنای مفید با 5 اتاق بزرگ رویال مستر در4طبقه با آشپزخانه فول فرنیش و مجلل همراه با آسانسور 6 نفره داخل واحد 300 میلیارد تومان قیمت گذاشته شده است.

لوکس ترین ویلا تهران با 1500 متر زیربنا که آگهی دهنده از آن نام برده است که به صورت تریبلکس، شیشه پنجره ها وارداتی اتریش،ضد گلوله، آسانسور با ویو ابدی لاکچری 400 میلیارد تومان قیمت دارد. این سوپر ویلا متری 500 میلیون تومان برای خریدار هزینه دارد.

شاید بدون آنالیز قابل باور نبود که این خانه ها در بغل گوشمان و شاید کمی آن طرف تر از محل زندگی خودمان وجود دارد چرا که در زیر سایه همین شهر افرادی هستند که با قیمت یک متر آن امید دارند خانه ای اجاره و یا در شهرستان خود خانه ای بخرند اما واقعیت آن چیزی است که وجود دارد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، سوپر ویلای ضدگلوله 400 میلیارد تومانی در تهران! ، این خانه متری 531 میلیون تومان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، سوپر ویلای ضدگلوله 400 میلیارد تومانی در تهران! ، این خانه متری 531 میلیون تومان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید