تبلیغ بانمک Star Wars Jedi: Survivor با حضور لوک اسکای واکر را ببینید

به گزارش وبلاگ فرافایلی، بازی جنگ ستارگان جدای: دوام آورنده (Star Wars Jedi: Survivor) چندی پیش عرضه شد. این بازی توانست توجه منتقدان را به خود جلب نموده و موفقیت خوبی را بدست بیاورید. با وجود مشکلاتی که بازی دوام آورنده در زمان عرضه داشت، توانست بهتر از عنوان قبلی این مجموعه یعنی فالن اوردر (Fallen Order) عملنموده و یک بازی بسیار خوب باشد. شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) نیز برای استقبال بیشتر از این بازی تصمیم گرفت تا تبلیغ جالبی را برای آن عرضه کند.

تبلیغ بانمک Star Wars Jedi: Survivor با حضور لوک اسکای واکر را ببینید

ماجرای مجموعه جنگ ستارگان جدای به سال 2019 باز می شود. زمانی که الکترونیک آرتز تصمیم گرفت از استودیوی ریسپاون (Respawn) برای ساخت این مجموعه استفاده کند. این شرکت نیز به برترین نحو توانست از پس این کار بر بیاید. عناوین جنگ ستارگان جدای روی بخش تک نفره و داستانی تمرکز داشته و به همین علت جهان و داستان غنی ای دارند. شماره 2 این مجموعه نیز توانست تمام نقاط قوت بازی قبلی را داشته و آن ها را بهتر کند.

در تبلیغی که اخیراً برای این بازی عرضه شده ما شاهد حضور بازیگر اصلی این مجموعه یعنی کمرون موناهان (Cameron Monaghan) هستیم که در حال کار کردن است. این تبلیغ نشان می دهد که حرکات موناهان چگونه با این دقت و وضوح ضبط می شوند. در کنار آن الکترونیک آرتز از یکی از بازیگران قدیمی این مجموعه یعنی مارک همیل (Mark Hamill) استفاده کرد. اگر با این فرد آشنایی ندارید، او نقش لوک اسکای واکر (Luke Skywalker) را بازی می نماید.

تبلیغ بیشتر حول نشان دادن تکنولوژی استفاده شده در این بازی می شود. با این حال هر دو بازیگر نیز به برترین نحو نقش خود را اجرا نموده و یک تبلیغ بسیار بامزه است. نکته اصلی حضور همیل است. همیل به طور کلی یک شخصیت بامزه داشته و این موضوع در تبلیغ هم به طور کامل معین است. این تبلیغ چند ساعت قبل از عرضه رسمی بازی منتشر شد و به وسیله افراد بسیار زیادی مشاهده شد.

منبع: دیجیکالا مگ

به "تبلیغ بانمک Star Wars Jedi: Survivor با حضور لوک اسکای واکر را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغ بانمک Star Wars Jedi: Survivor با حضور لوک اسکای واکر را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید