تاج پادشاهی جزیره روی سر گواردیولا و سیتی

به گزارش وبلاگ فرافایلی، منچسترسیتی با برد پرگل و بازی درخشان مقابل برایتون با 98 امتیاز قهرمان لیگ برتر انگلیس شد و لیورپول 97 امتیازی به نایب قهرمانی جزیره رسید.

تاج پادشاهی جزیره روی سر گواردیولا و سیتی

هفته آخر لیگ برتر انگلیس به خاطر کورس جانانه لیورپول و منچسترسیتی برای رسیدن به قهرمانی این مسابقات با حساسیت و هیجان فوق العاده ای شروع شد.

منچسترسیتی که به خانه برایتون رفته بود روی کاغذ کار دشوارتری نسبت به لیورپولی داشت که در خانه باید از ولورهمپتون میزبانی می کرد.

در شروع هر دو مسابقه که به صورت همزمان برگزار گشت اتفاقات به سمت لیورپول پیش رفت .تیم پیروز یورگن کلوپ در همان دقایق نخست با گل سادیو مانه پیش افتاد و در این سو برایتون با ضربه سر مورای در دقیقه 27 من سیتی و پپ گواردیولا را شگفتزده کرد.

این اتفاقات لیورپول را قهرمان می کرد اما جبران مافات سرخیو آگرو به فصله یک دقیقه بعد از گل خورده سیتی کاری کرد تا سیتیزن ها خیلی زود به بازی برگردند.سیتی در همان نیمه نخست گل دوم را هم توسط لاپورته زد و تا در انتها نیمه نخست قهرمان انگلیس باشد.

شروع نیمه دوم با استرس برای پپ و هیجان برای هواداران برایتون همراه بود اما تیم کریس هاتون در مقابل ستاره های سیتی حرفی برای گفتن نداشت.گل دقیقه 63 ریاض محرز کار برایتون را تمام کرد و البته باعث شد تا گواردیولا از فرط شادی بالا و پایین بپرد.ضربه ایستگاهی تماشایی گوندوغان هم خامه روی کیک بود تا برد 4 بر یک حکم به قهرمانی منچسترسیتی بدهد.

در این مسابقه علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی برایتون بود و در نیمه نخست و زمان که بازی بدون گل دنبال می شد یک شوت تماشایی زد اما کم کم افت کرد و در قیقه 66 تعویض شد.

در آنفیلد اما لیورپول گل دوم را هم توسط مانه زد.مانه هم مثل صلاح 22 گله شد تا لیگ برتر دو آقای گل مشترک لیورپولی داشته باشد.اوبامیانگ هم دو گل برای آرسنال زد تا سومین آقای گل 22 گله لیگ برتر باشد.

در بازی های مهم دیگر آرسنال و تاتنهام هم برنده شدند تا رتبه های چهارم و پنجم به این دو تیم لندنی برسد.من یونایتد هم به کاریدف باخت تا ششم شود.

1

منبع: ایران ورزشی

به "تاج پادشاهی جزیره روی سر گواردیولا و سیتی" امتیاز دهید

1 کاربر به "تاج پادشاهی جزیره روی سر گواردیولا و سیتی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج پادشاهی جزیره روی سر گواردیولا و سیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید