برگزاری جلسه هیات رییسه بدنسازی با حضور صالحی امیری و رییس فدراسیون جهانی

به گزارش وبلاگ فرافایلی، جلسه هیات رییسه فدراسیون بدنسازی با حضور مجازی رییس فدراسیون جهانی بدنسازی برگزار گردید.

برگزاری جلسه هیات رییسه بدنسازی با حضور صالحی امیری و رییس فدراسیون جهانی

به گزارش وبلاگ فرافایلی، عصر امروز دوشنبه 13 بهمن ماه جلسه هیات رئیسه فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس فدراسیون، حسن کرباسی، دبیر فدراسیون، مهدی مستجاب الدعوه، بازرس فدراسیون، رضا فیروزی، نایب رئیس فدراسیون، زهره مرزوقی، نایب رئیس بانوان فدراسیون، سید اکبر سید مومنی، خزانه دار فدراسیون، محمدرضا پور ابراهیمی و حسین اخلاقی، اعضای هیات رئیسه فدراسیون بدنسازی در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار گردید.

رافائل سانتونجا، رئیس فدراسیون دنیای بدنسازی و پرورش اندام (IFBB) نیز به صورت ویدئو کنفرانس در جلسه حضور داشت.

در این جلسه در مورد حضور رشته بدنسازی و پرورش اندام در بازی های آسیایی، مبارزه با دوپینگ و ارج نهادن به شعار ورزش پاک، حضور فدراسیون بدنسازی در مجمع کمیته ملی المپیک و داشتن کرسی بین المللی فدراسیون ایران در IFBB نیز صحبت شد.

عبدالمهدی نصیرزاده، رییس فدراسیون بدنسازی در جریان این نشست خطاب به رئیس کمیته ملی المپیک گفت: در دنیا چندین فدراسیون در رشته پرورش فعالیت دارند اما فدراسیونی که به منشور IOC نزدیک است و WADA (آژانس بین المللی مبارزه با دوپینگ) روی آن صحه می گذارد و با دوپینگ مبارزه می نماید IFBB می باشد.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ضمن درخواست حمایت از کمیته ملی المپیک برای ورود مجدد این فدراسیون و رشته های زیر مجموعه آن به بازی های آسیایی اضافه کرد: چندین سال هست که قهرمان بلا منازع آسیا و دنیا هستیم و با ورود به این بازی ها می توانیم نقش موثری در ارتقاء رنکینگ ایران در بازی های آسیایی داشته باشیم. بسیار مهم است که همچون گذشته پرورش اندام وارد بازی های آسیایی گردد.

در ادامه جلسه نصیرزاده خواستار حمایت بیشتر رئیس فدراسیون دنیای IFBB از فدراسیون ایران در مورد مبارزه با دوپینگ شد که رافائل سانتونجا با تاکید بر اهمیت این مبارزه، فدراسیون را برای ورود به ورزش پاک و جلوگیری بیشتر از فریب خوردن جوانان در آلودگی به دوپینگ تشویق کرد.

همچنین رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از صالحی امیری درخواست کرد تا فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز عضو مجمع کمیته ملی المپیک گردد؛ چرا که 3 رشته پر مخاطب این فدراسیون یعنی مچ اندازی و پاورلیفتینگ و پرورش اندام نیز مورد تایید فیزو هستند. فیزو در راستای منشور المپیک حرکت می نماید و جهت ورود رشته های این فدراسیون را به بازی های قاره ای هموار خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری جلسه هیات رییسه بدنسازی با حضور صالحی امیری و رییس فدراسیون جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری جلسه هیات رییسه بدنسازی با حضور صالحی امیری و رییس فدراسیون جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید