خبرنگاران از ویلموتس تا ویلموتس

به گزارش وبلاگ فرافایلی، تهران- خبرنگاران- در بیست و هفتمین روز ار مردادماه سال 1399 بسته ورزشی خبرنگاران را همراهی کنید.

خبرنگاران از ویلموتس تا ویلموتس

به گزارش وبلاگ فرافایلی، در بیست و هفتمین روز مردادماه، بسته ورزشی وبلاگ فرافایلی در حالی تقدیم شما می شود که همه در شوک شکست فدراسیون فوتبال ایران در پرونده مارک ویلموتس هستیم که حدود 6 میلیون یورو به ما ضربه خواهد زد. در این بسته همراه ما باشید.

کاروان شادی مردم اراک در شب صعود تیم فوتبال آلومینیوم به لیگ برتر

ابتدا از اراک شروع می کنیم. جایی که تیم آلومینیوم پیروز شد شب گذشته به لیگ برتر برسد. اراکی ها تا صبح نخوابیدند و به پایکوبی پرداختند. در اینجا کلیک کنید تا با گزارش تصویری این جشن بزرگ همراه باشید.

حقوق زنده یاد سیامند رحمان به خانواده اش پرداخت می شود

جلسه هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک با حضور کلیه اعضا به صورت وبینار (کنفرانس مجازی) برگزار و مقرر شد که حقوق زنده یاد سیامند رحمان به صورت کامل به خانواده او پرداخت شود. جزییات بیشتر درباره این خبر را در اینجا دنبال کنید.

آبولا: طارمی این هفته با پورتو قرارداد می بندد

گویا ماجرای مهدی طارمی و باشگاه پورتو را باید تمام شده و قطعی بدانیم. در اینجا راجع به این انتقال جذاب صحبت خواهیم کرد. اتفاقی که اگر رسمی شود این نوید را خواهد داد که فصل بعد به طور قطع یک نماینده در لیگ قهرمانان اروپا داریم.

آخرین قسمتِ لیگ نوزدهم؛ ایستگاه شرافت

هفته سی ام و پایانی لیگ برتر در حالی روز پنجشنبه برگزار می شود که چند تیم برای بقا و چند تیم برای کسب سهمیه می جنگند. چند تیم هم هستند که نتیجه هفته پایانی تاثیری در سرنوشتشان ندارد و همین مساله، نگرانی هایی را به وجود می آورد. در این گزارش به صورت مفصل راجع به این نگرانی ها صحبت شده است. پس اینجا را کلیک کنید.

دانشگر و باقری عذرخواهی کردند

2 بازیکن اخراجی استقلال بر خلاف چیزی که تصور می کردیم خیلی زود عذرخواهی کردند و حالا باید دید در هفته پایانی تیمشان را همراهی خواهند کرد یا خیر. توضیحات بیشتر در اینجا قابل دسترسی است.

فدراسیون فوتبال از محکومیت 6 میلیون یورویی در پرونده ویلموتس شکایت می کند

اما مهمترین خبر امروز. خبری که ابتدا تکذیب شد اما خیلی سریع مورد تایید قرار گرفت. فدراسیون فوتبال ایران در پرونده مارک ویلموتس محکوم شد و حالا 2/6 میلیون یورو جریمه شده ایم. با این حال یک راه برای بازگشت وجود دارد. اینجا را دنبال کنید تا در جریان این راه قرار بگیرید.

تصویر زیرخاکی مارکا، به شایعات حضور کومان روی نیمکت بارسا دامن زد

ماجرای کومان-بارسا در آستانه نهایی شدن است. ابتدا رومانو و حالا مارکا این توافق را قطعی می دانند؛ آن هم چند ساعت پس از برکناری رسمی کیکه ستین. در اینجا راجع به آخرین شرایط نیمکت بارسا صحبت کردیم.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران از ویلموتس تا ویلموتس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران از ویلموتس تا ویلموتس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید