با عجیب ترین مناسبت های تقویم آشنا شوید

به گزارش وبلاگ فرافایلی، مناسبت هایی در تقویم جهانی وجود دارد که بسیاری از افراد از آن ها مطلع نیستند. این در حالی است که آشنایی با این مناسبت ها می تواند به شما بهانه ای برای جشن و انجام فعالیت های مرتبط را بدهد.

با عجیب ترین مناسبت های تقویم آشنا شوید

این مناسبت ها باعث می گردد که روزهایی هیجان انگیز و سرگرم نماینده داشته باشید. به همین علت، ما کمی تحقیق کردیم و چند مناسبت عجیب را در تقویم جهانی پیدا کردیم تا برای شما ایده ای به منظور جشن گرفتن بدهیم. بعضی از این مناسبت ها مبتنی بر غذا هستند اما بعضی دیگر، با فعالیت ها و اشیا ارتباط دارند. اگر می خواهید با عجیب ترین مناسبت های تقویم آشنا شوید در ادامه با وبلاگ فرافایلی همراه باشید.

روز ملی ماکارونی

هر سال، چهارم ژانویه، به عنوان جشن ملی اسپاگتی جشن گرفته می گردد. سالانه، سفارش ماکارونی در حال افزایش است زیرا ماکارونی اکنون یکی از غذاهای اصلی محسوب می گردد که از مواد مغذی بسیار زیادی برخوردار است.

روز ملی در آغوش گرفتن

روز جهانی در آغوش گرفتن یک رویداد سالانه است که به بغل کردن و در آغوش گرفتن اختصاص داده شده است. گفته می گردد که روز ملی در آغوش گرفتن برای اولین بار در 21 ژانویه 1986 در استان میشیگان امریکا جشن گرفته شد. هدف از این ایده تشویق افراد به بغل کردن بیشتر خانواده و دوستانشان است. روز ملی بغل کردن هر سال در 21 ژانویه جشن گرفته می گردد.

روز جهانی تعریف و تمجید

در روز اول مارس همه باید از یکدیگر تعریف و تمجید نمایند! وقتی به این روز عمیق تر نگاه می کنیم، متوجه می شویم که این روز چقدر زیباست. جشن گرفتن روز جهانی تعریف و تمجید باعث می گردد قلب عزیزانمان را به دست بیاوریم و بعلاوه، آن ها را مسرور کنیم. گفتن چند کلمه شیرین برای مسرور کردن اطرافیانمان کافی است. بنابراین، این مناسبت بیشتر از آنکه عجیب باشد، دوست داشتنی است.

روز بدون ظروف کثیف

می توان این روز را به نوعی روز جهانی ظرف شستن نامید. می توانید روز بدون ظروف کثیف را با شستن ظروف یا با عدم استفاده از ظروف جشن بگیرید. بنابراین، امیدواریم در روز 18 می، کوه عظیمی از ظروف منتظر شما نباشند.

روز هراس

خود نام این روز می تواند نشان دهد که ما می خواهیم در خصوص مناسبتی عجیب صحبت کنیم. شما می توانید از هر چیزی به عنوان بهانه ای برای هراس بهره ببرید زیرا 18 ژوئن هر سال با عنوان روز هراس جشن گرفته می گردد. هدف از این روز کاهش و مدیریت استرس افراد است و این روز ما را تشویق می نماید که از راه هایی برای انجام این کار استفاده کنیم.

روز جهانی پشه

در تاریخ 20 اوت 1897 سر رونالد راس نشان داد که پشه ها مالاریا را از فردی به فرد دیگر منتقل می نمایند. به همین علت، این تاریخ به عنوان روز جهانی پشه جشن گرفته می گردد. هدف از این روز، زندگی در دنیایی سالم و عاری از پشه است. این روز یکی از عجیب ترین روزها در تقویم جهانی است.

روز دکمه های خود را بشمار

روز شمردن دکمه ها نه تنها یکی از عجیب ترین مناسبت ها در تقویم جهانی است، بلکه بسیار سرگرم نماینده نیز هست. این مناسبت هر سال 21 اکتبر جشن گرفته می گردد. چگونه آن را جشن بگیرید؟ از یک مجموعه دکمه آغاز کنید و تمام دکمه هایی که دارید را بشمرید.

روز ملی خوردن یک سیب قرمز

اول دسامبر هر سال به عنوان روز ملی خوردن یک سیب قرمز جشن گرفته می گردد. معنای این مناسبت، جشن گرفتن یکی از سالم ترین میوه هایی است که طبیعت ارائه می دهد. شما می توانید این روز را با درست کردن پای سیب، نوشیدن میزان زیادی آب سیب یا تهیه سرکه سیب در خانه جشن بگیرید یا می توانید یک سیب بردارید و آن را بخورید.

روز جهانی من را فراموش نکن

همه ما افرادی را در زندگی خود داریم که به آن ها اهمیت می دهیم اما در برقراری ارتباط با آن ها کمی ضعیف هستیم. روز جهانی من را فراموش نکن یک مناسبت غیررسمی است که افراد را تشویق می نماید بارها و بارها با افرادی که نمی توانند با آن ها ارتباط برقرار نمایند دوباره ارتباط بگیرند. این روز هر سال 10 نوامبر جشن گرفته می گردد و خوب است بدانید که ریشه آن ارتباط نزدیکی با سربازانی دارد که برای کشورشان جان باخته اند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب دامادی که دسته گل به آب داد! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "با عجیب ترین مناسبت های تقویم آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با عجیب ترین مناسبت های تقویم آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید