باشگاه استقلال در دو پرونده محکوم شد

به گزارش وبلاگ فرافایلی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت باشگاه فجر سپاسی شیراز از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 250 میلیون ریال بابت یکسال حق آموزش فرشید اسماعیلی در حق خواستار محکوم شد. در مورد هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن کمیته با تکلیفی روبرو نیست. همچنین خواسته خواستار درخصوص دریافت حق آموزش برای فصل 93-92 تا 94-93 با توجه به اینکه بازیکن در این زمان مشغول انجام خدمت مقدس سربازی بوده، رد می شود.

باشگاه استقلال در دو پرونده محکوم شد

* در پی شکایت مرتضی صادقی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ 400 میلیون ریال بابت اصل خواسته و 8 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی درحق خواستار محکوم شد.

* در پرونده شکایت محسن ارزانی از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 392 میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ 8 میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق فدراسیون محکوم شد. همچنین کمیته در مورد خسارات هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه از سوی خواستار روبرو با تکلیفی نمی باشد.

* با توجه به شکایت میلاد پاک رو از باشگاه خونه به خونه بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ 720 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 14 میلیون و 400 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواستار محکوم شد.

* در پی شکایت رضا مرادی از باشگاه شهرداری ماهشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ 540 میلیون ریال بابت اصل خواسته در حق خواستار محکوم شد. همچنین در مورد هزینه دادرسی با توجه به عدم مطالبه آن در ستون خواسته کمیته با تکلیفی روبرو نیست.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "باشگاه استقلال در دو پرونده محکوم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه استقلال در دو پرونده محکوم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید