بازی استراتژی جنگ جهانی اول Last Train Home برای کامپیوتر معرفی گردید

به گزارش وبلاگ فرافایلی، کمتر عنوانی وجود دارد که به وقایع جنگ جهانی اول اهمیت دهد. به همین علت هر بازی ای که در این دوران ساخته گردد با استقبال خوبی روبرو می گردد. بازی آخرین قطار به سمت خانه (Last Train Home) یک عنوان در سبک استراتژی همزمان (Real Time) است. این بازی به وسیله شرکت Ashborne ساخته شده و به وقایع دوران جنگ جهانی اول می پردازد.

بازی استراتژی جنگ جهانی اول Last Train Home برای کامپیوتر معرفی گردید

شما در یک شهر از بین رفته حضور دارید. هدف شما این است تا سربازهای چک اسلواکی را به سمت خانه با یک قطار مسلح راهنمایی کنید. بحث اینجاست که مسیر این قطار دارای مسائل بسیار زیادی است و همین باعث می گردد حرکت آن سخت باشد. شما در میان جنگ داخلی در روسیه گیر افتاده اید. از طرفی باید منابع را مدیریت نموده تا سربازان خود را از دست ندهید. با این کار می توانید راحت تر به مقصد برسید.

یکی از نکات بسیار مجذوب نماینده آخرین قطار به سمت خانه دنیای آن است. به این شکل که شما از میان طبیعت زیبای سیبری عبور نموده و به سمت مقصد خود حرکت می کنید. فضا در عین سرد و تاریک بودن بسیار زیبا طراحی شده و مکانی است که چندان در بازی های دیگر وجود ندارد. نکته اینجاست که در این فضای زیبا یافتن منابع بسیار سخت بوده و این حجم از سرما قطعاً به افراد تیم شما آسیب خواهد زد.

زمانی که شما از قلب مسائل عبور می کنید، تصمیم گیری بسیار سخت می گردد. نکته اینجاست که هر تصمیم شما روی آینده افراد تیم اثر می گذارد و اهمیت بسیار زیادی دارد. نکته اینجاست که بازی آخرین قطار به سمت خانه در سبک استراتژی همزمان است. به همین علت شما باید مبارزات را به طور کامل مدیریت نموده و با تصمیمات لحظه ای دشمنان هماهنگ باشید. شما می توانید گروهان خود را تمرین دهید. با این کار این گروهان تبدیل به تعدادی سرباز ماهر شده که برای مبارزه آماده هستند.

دقت کنید که این بازی بر اساس اتفاقات تاریخی جنگ جهانی اول و کشور چک ساخته شده که آن را مجذوب نماینده تر نموده است. همینطور اینکه هر تصمیم شما روی آینده هم رزم هایتان اثر داشته و روند بازی را تغییر می دهد. همانطور که گفتیم هدف شما رسیدن به آرامش و خانه است که در این مسیر کار راحتی نیست.

در بازی آخرین قطار به سمت خانه مأموریت های مختلفی وجود دارد. بازیکنان باید انتخاب نمایند که چگونه به جنگ و مبارزه رفته و تیم خود را کجا وارد جنگ نمایند. با تکمیل مأموریت های مختلف شما امتیاز بدست آورده که می توانید با استفاده از آن ها قابلیت های مبارزه و دوام آوری خود را تقویت کنید.

تیم شما تنها برای مبارزه نیست. بلکه در طول مسیر شما می توانید نقش های مختلف به تیم خود داده و هر فرد را مسئول کاری بکنید. با ایجاد تعادل در کارهای مختلف شما می توانید تیم خود را قدرتمندتر نموده و راحت تر وارد مبارزه شوید. در کنار ارتقاء تیم، شما می توانید قطار را نیز ارتقاء دهید. با این کار سفر شما راحت تر شده و مبارزات نیز آسان تر خواهد بود.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی استراتژی جنگ جهانی اول Last Train Home برای کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی استراتژی جنگ جهانی اول Last Train Home برای کامپیوتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید