انرژی های منفی را از خانه خود دور کنید

به گزارش وبلاگ فرافایلی، راه های زیادی برای زدودن انرژی منفی از پیرامون شما وجود دارد که می تواند در ایجاد تعادل و هارمونی در زندگی شما و سایر اعضای خانواده تاثیر چشمگیری بگذارد.

انرژی های منفی را از خانه خود دور کنید

خانه جایی است که باید در آن بیشتر از هر جای دیگری احساس امنیت و آرامش کنیم، اما وقتی خانه پر از انرژی منفی می گردد تاثیر محسوسی بر احساسات و هیجانات و البته سلامتی ما می گذارد. در این مطلب از وبلاگ فرافایلی به روش های پاک کردن انرژی منفی از خانه می پردازیم.

وسایل قدیمی را از خانه حذف کنید

اگر خانه ای را خریداری یا اجاره نموده اید که از وسایل قدیمی شخص دیگری پر شده است، بهتر است بدانید این وسایل منعکس کننده انرژی شخصی است که صاحب آن ها بوده و از قبل در اتاق به جای مانده است. اتاق را از وسایل و لوازم قدیمی و بدون استفاده خالی کنید تا فضا برای جانشین شدن انرژی مثبت، خالی گردد.

سوزاندن گیاه مریم گلی

سوزاندن گیاه مریم گلی نیز یکی از روش های پاک کردن انرژی منفی از خانه است. این گیاه را در حین راه رفتن در داخل خانه بسوزانید و برخلاف عقربه های ساعت دست خود را حرکت دهید تا موجب پاک شدن حس های بد و انرژی های منفی گردد که ممکن است در فضا به جای مانده باشد.

وسایلی که دوست دارید را به دکور منزل اضافه کنید

فضای شخصی خود را با گرما، عشق و بعلاوه لوازم کوچکی که به شما حس آرامش، تسکین و شادی می دهد، تازه و نو کنید. وقتی این حس های مثبت را در یک فضا وارد کنید، جایگزین انرژی های منفی شده و جاذب اتفاقات مثبت تر در زندگی شما خواهد شد. بعلاوه برای اینکه دکور منزل خود را لوکس کنید به مطلب تنها با یک وسیله دکور خانه را متحول کنید سر بزنید.

اسپری کردن

شما می توانید با یاری اسپری های حاوی روغن های ضروری مثل روغن رز، اسطوخودوس و کندر فضا را پاکسازی کنید. این اسپری ها حاوی عطر آرامش بخش و تسکین دهنده هستند که موجب احساس شادابی همراه با انرژی مثبت می شوند.

به نورپردازی خانه توجه کنید

مطالعات نشان می دهد که نور بر روحیه، سلامت عاطفی و جسمی ما تاثیر می گذارد. بعلاوه تاریکی می تواند باعث جذب انرژی منفی گردد. بنابراین در طول روز سعی کنید با کنار زدن پرده ها از نور طبیعی بهره ببرید، زیرا این نور باعث کاهش افسردگی، افزایش اشتها و افزایش انرژی می گردد. بعلاوه شب ها خانه را با نور آبی (مهتابی) روشن نگه دارید و اگر لامپ سوخته ای در خانه وجود دارد هرچه سریع تر آن را تعویض کنید.

از کریستال ها بهره ببرید

شما می توانید از کریستال ها نیز برای پاکسازی فضا از انرژی های منفی بهره ببرید.کوارتز عسلی نیز از کریستال های عالی برای استفاده است و به شما یاری می نماید تا احساس مثبت اندیشی و سپاس گزاری بیشتری نسبت به دیگران داشته باشید. بعلاوه مهم است که کریستال های خود را دست کم ماهی یک بار تمیز کنید.

برای تمیز کردن آن ها تنها کافی است که آن ها را زیر آب تصفیه شده بگیرید. توجه کنید که نباید آن ها را با آب شیر معمولی بشویید. در نهایت کریستال را نگه داشته و از آن یاری بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب بدون این وسیله اتاق خواب شما ناقص استرا بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "انرژی های منفی را از خانه خود دور کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انرژی های منفی را از خانه خود دور کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید