افزودن قابلیتی جدید به نسخه اندروید کروم

به گزارش وبلاگ فرافایلی، گوگل ویژگی بعدا بخوانید (Read Later) را در نسخه اندروید مرورگر کروم آزمایش کرده و به رونمایی از این ویژگی در نسخه های بعدی این مرورگر بسیار نزدیک شده است.

افزودن قابلیتی جدید به نسخه اندروید کروم

همزمان با انتشار نسخه 90 مرورگر کروم که در حال حاضر در کانال آزمایشی قناری قرار گرفته است، ویژگی بعدا بخوانید به نسخه اندروید این مرورگر اضافه شده و برای دسترسی به آن نیازی به فعال کردن فلگ خاصی وجود ندارد.

اگر تا به امروز از سرویس Pocket استفاده کرده باشید با ویژگی های قابلیت بعدا بخوانید آشنایی دارید. این ویژگی به کاربر اجازه می دهد یک صفحه وب را برای مطالعه در آینده ذخیره سازی کند.

استفاده از این ویژگی بسیار آسان است و با نگه داشتن انگشت خود بر روی یک لینک، لیستی از گزینه ها برای شما باز خواهد شد. گزینه جدید بعدا بخوانید هم به این لیست اضافه شده و با استفاده از آن می توانید مقالات و صفحه های وب را ذخیره سازی کنید و پس از آن لینک های ذخیره شده را در پوشه Reading List مشاهده خواهید کرد.

نکته عجیبی که در این رابطه وجود دارد این است که ویژگی بعدا بخوانید، پیش از این در سال 2017 برای نسخه iOS این مرورگر رونمایی شد در حالی که این قابلیت در نسخه اندروید یا دسکتاپ این مرورگر وجود نداشت. هرچند این ویژگی، جالب ترین ویژگی گوگل کروم محسوب نمی شود اما باعث می شود کاربران دیگر نیازی به استفاده از سرویس های مشابه شخص ثالث نداشته باشند.

درصورتی که همین حالا به آزمایش ویژگی بعدا بخوانید تمایل دارید، می توانید با فعالسازی فلگ chrome:،،flags،#read-later بر روی نسخه دسکتاپ یا موبایل به آن دسترسی پیدا کنید.

گوگل به تازگی نسخه 88 مرورگر کروم را با اضافه کردن قابلیت جستجوی برگه ها و بهبود محافظت از رمز عبور منتشر کرد. گوگل با انتشار این نسخه شناسایی و رفع رمز عبورهای ضعیف و همچنین به روزرسانی همزمان چندین نام کاربری و رمز عبور را آسان کرده است. با این وجود ویژگی بعدا بخوانید طی چند نسخه آینده این مرورگر به سطح دسترسی بیشتر و گسترده تری خواهد رسید.،دیجیاتو

منبع: ایران آنلاین

به "افزودن قابلیتی جدید به نسخه اندروید کروم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزودن قابلیتی جدید به نسخه اندروید کروم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید