از نظر ChatGPT برترین جت جنگنده دنیا کدام است؟!

به گزارش وبلاگ فرافایلی، انتخاب برترین جنگنده کار دشواری است، چون عوامل گوناگونی مانند هدف از ساخت جنگنده، دوره زمانی استفاده از آن و بسیاری فاکتور های دیگر در به وجود آمدن یک سلاح نقش دارند. با این حال بعضی جنگنده ها که امروز در زمره برترین ها قرار دارند اف 22 رپتور، اف 15 ایگل و یوروفایتر تایفون هستند.

از نظر ChatGPT برترین جت جنگنده دنیا کدام است؟!

در بین علاقه مندان فناوری های نظامی اینکه کدام جنگنده برترین است، پاسخ های بسیاری دارد. اگر از هوش مصنوعی مشهور این روز ها بپرسیم جواب چه خواهد بود.

فاکتور های بسیاری در میان است که هر کدام می تواند پاسخ را متفاوت کند و گزینه برترین را تغییر دهد.

اینجاست که سلبریتی این روز های دنیای هوش مصنوعی خطاب قرار می گیرد.

ChatGPT یک ابزار هوش مصنوعی مجذوب کننده است که به راحتی می توان عنوان سلبریتی دنیای هوش مصنوعی را به آن داد. پدیده ای تازه، مشهور و پرطرفدارد که برای بسیاری مایه تفریح شده است.

در حالی که بعضی این ابزار های مولد هوش مصنوعی را وسیله ای برای انجام دادن تکالیف مدرسه می بینند، ChatGPT به همان مقدار می تواند برای یافتن پاسخ های منطقی بعضی پرسش ها به کار گرفته گردد.

تازه ترین سوالی که از او پرسیده اند این بود: برترین جت جنگنده کدام است؟

جت جنگنده اف 22 رپتور

او در پاسخ به این پرسش در ابتدا به پیچیدگی های موضوع اشاره نمود و پاسخ داد: انتخاب برترین جنگنده کار دشواری است، چون عوامل گوناگونی مانند هدف از ساخت جنگنده، دوره زمانی استفاده از آن و بسیاری فاکتور های دیگر در به وجود آمدن یک سلاح نقش دارند. با این حال بعضی جنگنده ها که امروز در زمره برترین ها قرار دارند اف 22 رپتور، اف 15 ایگل و یوروفایتر تایفون هستند.

جت جنگنده یوروفایتر تایفون

باید در نظر داشت که ChatGPT با استفاده از ورودی های مدل زبانی که شامل منابع اینترنتی است، آموزش داده شد، اما توانایی جستجوی اطلاعات از منابع زنده را ندارد.

منبع: فرادید

به "از نظر ChatGPT برترین جت جنگنده دنیا کدام است؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از نظر ChatGPT برترین جت جنگنده دنیا کدام است؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید