ارسال پیامک مالیاتی برای 540 هزار واحد مسکونی خالی

به گزارش وبلاگ فرافایلی، وزیر راه و شهرسازی گفت: برای 540 هزار واحد مسکونی خالی شناسایی شده پیامک ارسال کردیم که از تعداد کمی نیز مالیات اخذ شده است.

ارسال پیامک مالیاتی برای 540 هزار واحد مسکونی خالی

به گزارش گروه مالی وبلاگ فرافایلی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی پس از حضور در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جمع وبلاگ فرافایلی گفت: امروز بعضی از نمایندگان مجلس سوالاتی را در مورد حمل و نقل، شرایط نامناسب جاده ها مطرح کردند که عمده آن ها به کمبود اعتبارات و مسائل بودجه مربوط می گردد و مقرر شد پیگیری لازم انجام گردد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به حضور در جلسه کمیسیون مالی مجلس و ارائه توضیحات در مورد شرایط اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی توضیح داد: طبق سامانه املاک و اسکان که مدتی پیش ساماندهی شد، آمار خانوار های ایرانی 65 میلیون نفر بوده که شرایط سکونت تعداد زیادی از آن ها معین شده است.

وی با بیان اینکه برای خانه های خالی شناسایی شده پیامک ارسال کردیم تا شرایط سکونتی خودشان را معین تکلیف نمایند، تاکید نمود: در صورتی که خانه آن ها خالی نبوده باید سامانه املاک و اسکان اصلاح نمایند. البته تعدادی از مالکان شرایط خودشان را اصلاح نموده و برای تعداد زیادی از مالکان نیز قبض مالیاتی صادر کردیم.

قاسمی بیان نمود: سامانه املاک و اسکان نواقصی داشت و موضوعاتی با سازمان امور مالیاتی و سازمان بازرسی مطرح بود که مقرر شد ظرف دو هفته، کمیته مشترک ایجاد و به شرایط سامانه رسیدگی گردد و نواقص آن بر طرف گردد تا برای کلیه خانه های خالی قبض مالیاتی صادر کنیم.

وزیر راه و شهرسازی تاکید نمود: تعداد خانه های خالی به صورت دقیق معین نبوده و بین 2 الی 2.5 میلیون اعلام می گردد، اما هم اکنون برای 540 هزار واحد مسکونی خالی شناسایی شده پیامک ارسال کردیم که از تعداد کمی نیز مالیات اخذ شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ارسال پیامک مالیاتی برای 540 هزار واحد مسکونی خالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال پیامک مالیاتی برای 540 هزار واحد مسکونی خالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید