اجرای عملیات احداث سرپناه برای پایانه اتوبوسرانی متروی ایران خودرو

به گزارش وبلاگ فرافایلی، خبرگزاری خبرنگاران-معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 22 گفت: عملیات نصب سازه فلزی برای سرپناه ایستگاه های پایانه اتوبوسرانی متروی ایران خودرو شروع شده است.

اجرای عملیات احداث سرپناه برای پایانه اتوبوسرانی متروی ایران خودرو

به گزارش خبرگزاری وبلاگ فرافایلی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، سید فرهاد خدابخشی در این باره گفت: به منظور تامین رفاه و آسایش مسافران خطوط اتوبوسرانی، احداث سرپناه انتهاه اتوبوسرانی متروی ایران خودرو از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 22 به اجرا در آمده است.

خدابخشی اضافه نمود: پروژه مسقف سازی انتهاه اتوبوسرانی ایستگاه متروی ایران خودرو طی بازدید شهردار منطقه 22 مورد آنالیز و در دستور کار نهاده شد و پس از اجرای فنداسیون و ساخت سازه اصلی پروژه،از روز چهارشنبه انتقال سازه سقف و پایه ها به محل انتهاه انجام و عملیات نصب پایه ها شروع شده است.

او در پاسخ به این سوال که این طرح چه زمان به انتها می رسد، پاسخ داد: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده پیش بینی می گردد عملیات تکمیل مسقف سازی 2 سکوی این انتهاه ظرف 10روز آینده به اتمام برسد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 22 ادامه داد:با راه اندازی این سرپناه ها مسافران در زمان رسیدن اتوبوس در فصل مختلف سال از گرما و سرمای هوا در امان خواهند بود.

خدا بخشی مطرح کرد: مسقف سازی سایر سکوهای انتهاه اتوبوسرانی مترو ایران خودرو نیز در دستور کار این معاونت واقع شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "اجرای عملیات احداث سرپناه برای پایانه اتوبوسرانی متروی ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای عملیات احداث سرپناه برای پایانه اتوبوسرانی متروی ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید