آلودگی زیست محیطی بچه فیل دریایی را به کشتن داد

به گزارش وبلاگ فرافایلی، انواع آلودگی های زیست محیطی به خطری جدی برای حیوانات و به خصوص آبزیان مبدل شده و در تازه ترین رویداد از این دست، یک بچه فیل دریایی به همین دلیل در سواحل تایلند جان داده است.

آلودگی زیست محیطی بچه فیل دریایی را به کشتن داد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ فرافایلی به نقل از یاهونیوز، انواع آلودگی های زیست محیطی به خطری جدی برای حیوانات و به خصوص آبزیان مبدل شده و در تازه ترین رویداد از این دست، یک بچه فیل دریایی به همین دلیل در سواحل تایلند جان داده است.

پیش از این اخباری از مرگ هزاران پنگوئن در سواحل جنوبی استرالیا به همین علت و نیز گرمایش زمین منتشر شده بود و حال معین شده که یک بچه فیل دریایی هشت ماهه در جنوب تایلند به علت مصرف زباله های پلاستیکی جان باخته است.

این بچه فیل دریایی مونث بعد از نجات با شیر و بعضی غذاهای دریای خاص تغذیه شد، اما شدت آلودگی معده وی به انواع زباله های پلاستیکی موجب مرگ این حیوان کمیاب شد.

این حیوان در زمان پیدا شدن زخم هایی بر بدن خود داشت که به نظر می رسد ناشی از حمله یک فیل دریایی مذکر به او باشد. از سوی دیگر انبوه پلاستیک های بلعیده شده توسط این حیوان باعث ایجاد عفونت در بدن آن و آلودگی جریان خون حیوان مذکور شده بود.

فیل های دریایی بالغ از جمله پستانداران دریایی هستند که حدود 3.4 متر طول دارند، معمولا زیاد عمر نموده و نمونه هایی از آنها با عمر بیش از 70 سال نیز شناسایی شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

به "آلودگی زیست محیطی بچه فیل دریایی را به کشتن داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلودگی زیست محیطی بچه فیل دریایی را به کشتن داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید